Skocz do zawartości

jak jest róznica w silniku angielskim a europejskim 1.7 DTI isuzu


Rekomendowane odpowiedzi

witam chce wymienic silnik w swojej asterce z powodu wydmuchu uszczelki tak sie sklada że namierzyłem silnik 1.7 DTI z napisem na pokrywie zaworów VAUXHALL rocznik 2001 ale stanołem w punkcie wyjścia bo na moim pisze OPEL czy jest jakas różnica w angliku a wersji europejskiej prosze o pomoc

przepraszam ze tak żadko tu zagladam ale postaram sie teraz to naprawić naprawde bardzo ciekaw jest sta strona a człowiek tylko zaglada jak ma problem z góry dziekuje i prosze o szybka odpowiedz

Edytowane przez darek5812
Regulamin § 4.3

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/
Udostępnij na innych stronach

Silnik Vauxhalla kręci się w lewo a Opla w prawo :grin:

 

A tak poważnie, to nie ma żadnej różnicy poza tym napisem na pokrywie, którą możesz też przełożyć. :wink:

 

dziekuje za szybka odpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanko chcialbym sie upewnic czy to uszczelka podczas jazdy obserwuje wskaznik tem. dwa razy machnie i tem. idzie do góry pod 90 C i stoi ale wody ubylo w tym czasie czy moze to byc termostat czy uszczelka pod glowica

 

Jak nie masz masła pod korkiem wlewu oleju ani oczek tluszczu w zbiorniczku wyrownawczym to raczej nie UPG poza tym czul bys strate mocy,jezeli tep. opadada i trzyma 90 to termostat tez raczej pracuje,a jak sie psuje to na 99% zawsze w pozycji otwartej wiec nigdy by ci sie nie nagrzał. Moim zdaniem nie ma sie na razie co martwic,dolej plynu i obserwuj,byc moze miales zle odpowietrzony uklad poprostu ;)

 

dzieki za info ale widzisz znika woda a zbiornik wyruwnawczy jest mokry korek nie jest dokrecony do oporu bo puchna przewody w układzie byłem u mechanika i powiedział ze w przeodzie zwrotnym dfo zbiorniczka jest strumien przerywany spalinami on nie ufa tym testerom na sprawdzenie co2 w ukłdzie moze sie mylic ale wyglada na to ze chyba grupsza sprawa co ty na to

 

dokrec korek

jak nie dokrecony to nic dziwnego ze plyn wywala

opel ma uklad pod cisnieniem

jak jest za duze to w korku jest zawor do tego

 

dzieki ale to nie tak jak pisalem bo gdy dokręce to wówoczas puchna przewody i są jak skała twarde masakraw zbiorniczku są slady szczątkowe, tłuste scianki wewnatrz zbiorniczka wyrównaczego i jak nie mam korka bąbluje wywalając wode na zewnatrz

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności