Gość darek5812 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) witam chce wymienic silnik w swojej asterce z powodu wydmuchu uszczelki tak sie sklada że namierzyłem silnik 1.7 DTI z napisem na pokrywie zaworów VAUXHALL rocznik 2001 ale stanołem w punkcie wyjścia bo na moim pisze OPEL czy jest jakas różnica w angliku a wersji europejskiej prosze o pomoc przepraszam ze tak żadko tu zagladam ale postaram sie teraz to naprawić naprawde bardzo ciekaw jest sta strona a człowiek tylko zaglada jak ma problem z góry dziekuje i prosze o szybka odpowiedz Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez darek5812 Regulamin § 4.3   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Silnik Vauxhalla kręci się w lewo a Opla w prawo A tak poważnie, to nie ma żadnej różnicy poza tym napisem na pokrywie, którą możesz też przełożyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek5812 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 dziekuje za szybka odpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanko chcialbym sie upewnic czy to uszczelka podczas jazdy obserwuje wskaznik tem. dwa razy machnie i tem. idzie do góry pod 90 C i stoi ale wody ubylo w tym czasie czy moze to byc termostat czy uszczelka pod glowica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zybi Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Jak nie masz masła pod korkiem wlewu oleju ani oczek tluszczu w zbiorniczku wyrownawczym to raczej nie UPG poza tym czul bys strate mocy,jezeli tep. opadada i trzyma 90 to termostat tez raczej pracuje,a jak sie psuje to na 99% zawsze w pozycji otwartej wiec nigdy by ci sie nie nagrzał. Moim zdaniem nie ma sie na razie co martwic,dolej plynu i obserwuj,byc moze miales zle odpowietrzony uklad poprostu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek5812 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 dzieki za info ale widzisz znika woda a zbiornik wyruwnawczy jest mokry korek nie jest dokrecony do oporu bo puchna przewody w układzie byłem u mechanika i powiedział ze w przeodzie zwrotnym dfo zbiorniczka jest strumien przerywany spalinami on nie ufa tym testerom na sprawdzenie co2 w ukłdzie moze sie mylic ale wyglada na to ze chyba grupsza sprawa co ty na to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 dokrec korek jak nie dokrecony to nic dziwnego ze plyn wywala opel ma uklad pod cisnieniem jak jest za duze to w korku jest zawor do tego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek5812 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 dzieki ale to nie tak jak pisalem bo gdy dokręce to wówoczas puchna przewody i są jak skała twarde masakraw zbiorniczku są slady szczątkowe, tłuste scianki wewnatrz zbiorniczka wyrównaczego i jak nie mam korka bąbluje wywalając wode na zewnatrz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401114 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 wywala jak nie ma korka i tak ma byc na rozgrzanym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44671-jak-jest-r%C3%B3znica-w-silniku-angielskim-a-europejskim-17-dti-isuzu/#findComment-401115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.