Gość tomekkz2 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Cieknący od góry filtr paliwa to mój problem......Ostatnio zauważyłem , że cieknie mi od góry filtr paliwa.....Są tam dwa przewody i o dziwo są suche......Czy jest tam jakaś uszczelka??? czy jest to poważniejszy problem i czy można z tym jeździć.....proszę o poradę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 z cieknacym paliwem? powiedzialbym - nigdy! bylo cos robione ostatnio z filtrem paliwa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekkz2 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 tak wymiana filtra paliwa ale w lipcu......co może być nie tak??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 no to sobie prawdopodobnie odpowiedziales... nie masz moze problemow z porannym uruchamianiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekkz2 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 żadnych problemów z porannym uruchamianiem ale filtr cały mokry od góry. A co sugerujesz zapchany filtr czy nie umiejętnie obsadzona uszczelka??? A wiesz może jak rozłączyć przewody dochodzące do paliwa i od paliwa?? Chciałbym to sam zrobić ? książkę " Sam naprawiam """ mam ale nigdzie nie pisze jak rozłączać przewody dochodzące do paliwa....pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Chciałbym to sam zrobić ? książkę " Sam naprawiam """ mam ale nigdzie nie pisze jak rozłączać przewody dochodzące do paliwa....pozdrawiam Jest opisane na stronie 28. Ale może jest problem z uszczelką pod pokrywą (źle ułożona podczas dokręcania przy wymianie filtra paliwa). W pierwszej kolejności wytrzyj dokładnie obudowę filtra i obserwuj gdzie cieknie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.