Skocz do zawartości

Opel Sintra po odpaleniu zapala się check i brak mocy


Gość Kepas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Z góry przepraszam jeżeli mój problem już się powtarza na tym forum :)

Mam taki problem gdyż po odpaleniu mojej Sintry zapala się check, wciskając pedał gazu obroty dochodzą do nieco ponad 3000 i stoją w miejscu,

w czasie jazdy jest mocno odczuwalny brak mocy, dodam także że 3 sekundy po odpaleniu słychac leciutki trzask i wtedy zapala się check (trzask ten dochodzi najprawdopodobniej z elektrozaworu jakby coś rozłączało). Dodam także że EGR czyściłem i cały kolektor ssący po tym moim czyszczeniu pali mi się właśnie check.

Bardzo proszę o pomoc :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem jeszcze dodac że jak czyściłem kolektor ssący który miałem cały zabrudzony tak jak i EGR to są tam takie 4 klapki i jedna z nich pierwsza od lewej strony była złamana i jej nie ma może miec to cos wspólnego z moją awarią?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej klapki to udaj się do ASO i tam na rysunkach w programie EPC sprawdzisz czy jest to element który można zamówić osobno, lub występuje tylko razem z kolektorem dolotowym / przepustnicą / czy jeszcze coś innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sorry @Kepas ,że nieodpowiedziałem na maila ale jaja w ogniu. Tak jak radzą koledzy najlepiej zrobić odczyt kompem.

Prawdopodobnie na wolnych obrotach klapki są otwarte i niepowinno to mieć znaczenia.

Czy chodzi o tą klapkę co zaznaczyłem na zdjęciu?:

128a813e46859b13m.jpg

lub link : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/128a813e46859b13.html

Tymi klapkami steruje przełącznik , tyko niepamiętam czy elektrycznie czy ciśnieniowo sprawdź czy to jest podłączone -z prawej strony. Sprawdzę to jutro opiszę.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi o dokładnie tą samą klapkę jej nie mam.

Wszystko jest podłączone i sprawdzałem chodzi u mnie jest na podciśnienie.

Jutro postaram podjechac na warsztat w celu zrobienia odczytu kompem i wtedy będziemy mogli coś więcej działac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno masz dobrze podłączone ?

twoj opis dokaldnie pasuje do objawów kiedy wypnę podcisnienie z elektrozaworu ( tam gdzie sa te 3 to jest to ten po prawej i wyjscie poprawej )połączonego z sterownikiem tych klapek. sprawdz moze zasilania nie ma ? mozna by podmienic jeszcze elektrozawór i sprawdzić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności