Skocz do zawartości

X16SZ - zmiana kąta zapłonu


Gość wojtekgrzybek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtekgrzybek

Obawiam sie ze nie :D Troszke go podkrecilem no i sprawdzane na wielu autach , np golf IV 125 cieniutko wyszedl przy nim - biore pod uwage jego wage:)

 

Owszem wiem juz jak zmienic ten kat ale niezadowalajacy mnie rezultat moimi sposobami :P Juz niedlugo przy chwili wolnego czasu wrzuce jakis porzadny sprzet i zestroje tj bd chcial.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Moj silnik obecnie jest uturbiony :twisted:

 

 

No to jest czy nie?

 

Troszke go podkręciłeś czyli co? Sorry że ciagne za język ale jestem ciekaw :neutral:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no kolega nie chce zdradzić tajemnicy i już ;p

ale ja też jestem ciekaw jak doładował silnik

wojtekgrzybek, no weeeź pochwal się... :prosze:

;)

...albo zrób tak: zarejestruj się jako inna osoba na forum, wklej poradnik do "gotoych poradników" - to nie będziemy wiedzieć że to Ty... :)

Edytowane przez xflash

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtekgrzybek

Ma doladowanie w postaci elektrycznej turbiny powietrznej, wykorzystalem w tym celu wysokowydajna dmuchawe z jakiegos nowego nissana, a ze byl to anglik to troszke lepiej bylo mi to skonstruowac :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtekgrzybek

kompressor a turbo na jedno wychodzi ;) Jedno bije i drugie bije. Projekt caly czas w fazie testow, szczerze mowiac nawet nie mierzylem dokladnie cisnienia jakie ma ale wszystko w swoim czasie. Narazie silnik rozebrany i wymienia sie uszczleka, docieraja gniazda zaworowe, pierscienie itd itp. Po remoncie powinien byc ciekawy efekt. Co do spalania to patrzac na gaz poczatkowo w pierwszych ustawieniach spalanie z 8l skoczylo do 10l ale wszystko unormowane :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

kompressor a turbo na jedno wychodzi ;)

 

 

To twoje zdanie :cwaniak:

 

 

 

Czekamy na jakiś fajny opis z tego projektu...kompresor to dobra alternatywa zamiast turbo w małych pojemnościach :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość wojtekgrzybek

To twoje zdanie :cwaniak:

 

 

 

Czekamy na jakiś fajny opis z tego projektu...kompresor to dobra alternatywa zamiast turbo w małych pojemnościach :spoko:

Dawno nic tu na forum nie pisalem. Testy na uturbianiu x16sz zakonczone wydmuchana uszczelka na glowicy, przy okazji zrobilem jego remont czyli pierscienie zawordy itd itp az w koncu jadac na ogolnopolski AKP dalej przesadzilem z moca i skonczylo sie na resztach swiec w cylindrach co je automatycznie uszkodzilo. Obecnie do mojego cabrio trafia silnik x25xe czyli poczciwa V-ka ale to juz nie ten temat na jego opis... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności