Skocz do zawartości

Słaba iskra na 4tym cylindrze


Gość quba1

Rekomendowane odpowiedzi

Niby tak , ale sytuacja w tej chwili jest jak w dieslu z przypchanymi wtryskami ( jak obroty idą w górę dają wszystkie , bo ciśnienie rośnie). Więc może hall miesza lub pompka wtrysku pośredniego ( czy jak to się tam nazywa , to przy silniku ).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano odpaliłem go i zaczął tak jakby pracować normalnie na tym cylindrze tylko było takie jakby wahanie się obrotów. Jak silnik pochodził pięć minut to zaczął z powrotem pracować na 3 garach. Zrobiłem filmik tego jak on chodzi więc mogę wysłać na maila jak coś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mniejszych silnikach montowali go pod cewką lub w pobliżu. Czarne powierzchni pudełka od zapałek , ciut cieńsze. W każdym bądź razie tak było w NZ-tach.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jak będę miał chwilę to zerknę na to. Ale już ze 3 osoby które znają się na mechanice mówią mi że to zawory (luzy zaworowe) że za ciasno i nie domyka zaworu a przy wyższych obrotach wyższe ciśnienie i jest ok. Ale czy byłoby to możliwe skoro sprężanie pokazuje 11 bar ??.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy byłoby to możliwe skoro sprężanie pokazuje 11 bar ?

 

Ja osobiście nie jestem tak zaawansowany technicznie , żeby to potwierdzić lub zaprzeczyć. W przypadku mojego silnika , gdzieś wyczytałem , że rozrusznik jest w stanie rozbujać wał do 3-3,5 ts obr/min - przy takich obrotach niby prawdopodobne.

Wcześniej miałem c1,4 NZ 8v i tam była hydrauliczna regulacja luzów zaworowych . Przez parę sekund po odpaleniu poklekotał , a potem już chodził jak pszczółka - i tu nie za bardzo w to wierzę.

Możesz zdjąć pokrywę zaworów i porównać na zimnym silniku szczelinomierzem luzy na każdym cylindrze ( bo wstępnie jakoś muszą być ustawione). Jeśli 4-ty będzie się różnił od pozostałych , to śrubokręt + klucz i do roboty - przy założeniu , że sobie poradzisz z ustawianiem wału i prawidłowym sprawdzeniem .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak sądzisz opłaca się rozbierać tą pokrywę ?? Czy to może być w ogóle przyczyną. Czy jakby było coś z zaworem to nie dawał by żadnych znaków (pukanie, stukanie)

Czy lepiej dalej szukać w elektryce ??

Edytowane przez quba1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że sprawdzałes iskry na świecach i na 4tym była słaba?

No właśnie na tym jendym ciągle jest słabsza.

3 osoby które znają się na mechanice mówią mi że to zawory

a jak to się ma do słabej iskry na świecy ?? :zdziwko: zawory i iskra na świecy chyba nie mają ze sobą za dużo wspólnego...

 

nie domyka zaworu a przy wyższych obrotach wyższe ciśnienie i jest ok. Ale czy byłoby to możliwe skoro sprężanie pokazuje 11 bar ??.

jakby nie domknęło zaworu to by nie nabiło 11bar Edytowane przez xflash

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności