Skocz do zawartości

obsady wtryskiwaczy, uszczelniacze?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od kilku lat jestem posiadaczem astry g 1.7 dti (isuzu). Od kiedy kupiłem auto występuje jeden problem - olej w zbiorniczku na płyn, po kilkunastu płukaniach i wymianie chodniczki na nowa nadal pojawia się czarna maz w plynie. Ostatnio autko zaczęło mocniej kopcić i olej pojawia się znacznie szybciej po płukaniu. Czas najwyższy na naprawę, czytałem na forum ze przyczyna mogą być uszczelniacze na WTRYSKACH. Nigdy nie spotkałem się na żywo z takim problemem. Proszę o informacje jak wymienić te uszczelki(oringi), czy jest to możliwe bez ściągania głowicy. Na co zwrócić uwagę podczas naprawy tego silnika. Czy są jakieś tajemnice tego silnika.

Z góry dziękuje za pomoc

 

 

 

 

 

Proszę nie pisać z włączonym Caps-lock /poprawiłem /Kacper

Edytowane przez Damian77
regulamin 3.1

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/
Udostępnij na innych stronach

wtryski nie maja nic do tego poza tym nie ma na nich zadnych oringów. Problemem raczej jest uszczelka pod glowica- przepuszcza miedzy kanalem olejowym a wodnym. Piszesz ze chlodniczke oleju( wymienik ciepla miedzy olejem a plynem chlodzacym wymieniles ale czy nowa oznacza nowa czy uzywka z allegro itp??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/#findComment-413626
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziekuje za odpowiedz, chlodniczka nowa z salonu wraz z kompletem uszczelek. Ostatnio zauwazylem iz problem sie nasila maz sie zbiera o wiele szybciej i autko bardziej kopci gdy doda sie gazu. Tez mysle ze to usczelka ale czytalem na forum o jakis usczlniaczach na wtryskach musze naprawic za 1 razem bo koszty spore a i autko potrzebne kazdego dnia. Jade do magika za kilka dni i zobacze czy zna temat, ale bardzo watpie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/#findComment-413630
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Jestem juz po wymianie uszczelki pod glowica i oringow na obsadach lub jak je takze sie nazywa rekawach wtryskiwaczy. Ktokolwiek twierdzi, ze problem tkwi w uszczelce ten jest w bledzie. Jak widac na zdjeciu w glowicy sa 4 obsady, maja po 2 oringi, ktore oddzielaja olej od wody w silniku. Totalnie chory pomysl ale sa. U mnie po tescie cisnieniowym glowicy wykazalo ze 3 przepuszczaly. Wymiana po zdjeciu glowicy to przyslowiowa pestka!!, istnieje mozliwosc ich wyjecia bez sciagania glowicy, po zdjeciu walkow widac obsady, mozna probowac je wyciagac. Ja zdjalem glowice bo nie bylem pewny co sie zepsulo. Dolaczylem zdjecie glowicy i obsady. Czesci kupilem w oplu ale panowie z serwisu dopiero wiedzieli o czym mowie jak zawiozlem rozebrana glowice. Problem ten wystepuje czesto w tym silniku i az dziwi tak slaba wiedza u fachowcow. Dla zainteresowanych reszta zdjec zostawiam e-maila

damsal@op.pl

Powodzenia

post-25070-0-69023500-1325018069_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/#findComment-419481
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności