Gość Damian77 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Witam, Od kilku lat jestem posiadaczem astry g 1.7 dti (isuzu). Od kiedy kupiłem auto występuje jeden problem - olej w zbiorniczku na płyn, po kilkunastu płukaniach i wymianie chodniczki na nowa nadal pojawia się czarna maz w plynie. Ostatnio autko zaczęło mocniej kopcić i olej pojawia się znacznie szybciej po płukaniu. Czas najwyższy na naprawę, czytałem na forum ze przyczyna mogą być uszczelniacze na WTRYSKACH. Nigdy nie spotkałem się na żywo z takim problemem. Proszę o informacje jak wymienić te uszczelki(oringi), czy jest to możliwe bez ściągania głowicy. Na co zwrócić uwagę podczas naprawy tego silnika. Czy są jakieś tajemnice tego silnika. Z góry dziękuje za pomoc Proszę nie pisać z włączonym Caps-lock /poprawiłem /Kacper Edytowane 13 Listopada 2011 przez Damian77 regulamin 3.1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 wtryski nie maja nic do tego poza tym nie ma na nich zadnych oringów. Problemem raczej jest uszczelka pod glowica- przepuszcza miedzy kanalem olejowym a wodnym. Piszesz ze chlodniczke oleju( wymienik ciepla miedzy olejem a plynem chlodzacym wymieniles ale czy nowa oznacza nowa czy uzywka z allegro itp??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/#findComment-413626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian77 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Witam, Dziekuje za odpowiedz, chlodniczka nowa z salonu wraz z kompletem uszczelek. Ostatnio zauwazylem iz problem sie nasila maz sie zbiera o wiele szybciej i autko bardziej kopci gdy doda sie gazu. Tez mysle ze to usczelka ale czytalem na forum o jakis usczlniaczach na wtryskach musze naprawic za 1 razem bo koszty spore a i autko potrzebne kazdego dnia. Jade do magika za kilka dni i zobacze czy zna temat, ale bardzo watpie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/#findComment-413630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian77 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam Jestem juz po wymianie uszczelki pod glowica i oringow na obsadach lub jak je takze sie nazywa rekawach wtryskiwaczy. Ktokolwiek twierdzi, ze problem tkwi w uszczelce ten jest w bledzie. Jak widac na zdjeciu w glowicy sa 4 obsady, maja po 2 oringi, ktore oddzielaja olej od wody w silniku. Totalnie chory pomysl ale sa. U mnie po tescie cisnieniowym glowicy wykazalo ze 3 przepuszczaly. Wymiana po zdjeciu glowicy to przyslowiowa pestka!!, istnieje mozliwosc ich wyjecia bez sciagania glowicy, po zdjeciu walkow widac obsady, mozna probowac je wyciagac. Ja zdjalem glowice bo nie bylem pewny co sie zepsulo. Dolaczylem zdjecie glowicy i obsady. Czesci kupilem w oplu ale panowie z serwisu dopiero wiedzieli o czym mowie jak zawiozlem rozebrana glowice. Problem ten wystepuje czesto w tym silniku i az dziwi tak slaba wiedza u fachowcow. Dla zainteresowanych reszta zdjec zostawiam e-maila damsal@op.pl Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47317-obsady-wtryskiwaczy-uszczelniacze/#findComment-419481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.