Gość Kepas Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Chciałbym się zapytac czy po wymianie przepływki trzeba podjechac na komputer w celu zgaszenia błędu, czy bezpośrednio po włożeniu powinno odczuwać się różnice? check nie zgasł, obroty dalej do 3000 i nic dalej, brak mocy, przepływkę kupiłem oryginalną boscha.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 niewiem jak w bmw ale opel ozywa a bledy pozostaja zapisane jako nieaktywne i niema koniecznosci kasowania ale wiekszosc kasuje.jestes pewien ze wtyczka jest ok?u mnie byla masa zasniedziala i meksyk sie dzial   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kepas Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Kurcze no własnie moje podejrzenie tez teraz padło na wtyczkę jeden z kabli był lutowany już na tej mojej wtyczce i sama wtyczka też ma złamane zapięcie. Teraz nie mam pojęcia jak sprawdzic sprawnośc mojej wtyczki lub gdzie bym mogł kupic taką wtyczkę nową. To nie w BMW tylko w mojej sintrze tak się dzieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) ja w piny we wtyczke powsadzalem druciki z kabla pociete na jakies 15mm,jezdzilem tak 4 dni i pewnie jezdzil bym do dzis ale znajomy znalazl mi wtyczke na szrocie Edytowane 16 Listopada 2011 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.