Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Eddysonek

Witam ja mam podobny problem dzis mi sie stało,

A wiec jechalem z bratem do lasu wyl. silnik zeby otworzyc brame, gdy wrocilem do samochodu nie chciał odpalic gdy przekrecałem kluczem wszystko gaslo, odpalilismy na pych. (slaby akumulator pomyslalem) wiec zostawilem go na wl. silniku, gdy dojechalismy na miejsce po okolo 20 sec na neutralnym zgasl,

potem gdy odpalilismy na pych znowu, i wracajac do domu zapalala mi sie lampka ABS i w tym samym czasie predkosciomierz szalal spadajac do 0, i wspomaganie mi odlaczalo, doslownie na 5-9 sec. przyjechalem do domu i nie wiem za co sie łapać, w ukrytym menu pokazuje mi ze napiecie akumulatora na odpalonym to 13.8V-14.3V na wolnych i szybkich obrotach

 

Edisonek - sprawdź połączenia aku z nadwoziem i silnikiem oraz z rozrusznikiem. Przewód masowy (-) też jest ważny.

Należało by też sprawdzić kondycję akumulatora i jakość ładowania alternatora - to możesz sprawdzić u elektryka samochodowego albo u sprzedawców akumulatorów.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności