Gość przemek24 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam serdecznie,posiadam opla astr G 2.0 diesel dtl, a problem mam taki ,ze jak mam pokretlo na nawiew na szyby to nie moge wylaczyc obiegu zamnknietego(sam sie zalacza)przez to szyby paruja(chyba przez to)a jak mam pokretlo w innej pozycji np nawiew na nogi to da sie wylaczyc i wlaczyc,oraz jak zrobie pokretlo na nawiew zimny to z zewnatrz powietrze nie leci tylko z kabiny auta tak jakby nie rozlaczalo nawiewu zew-wew, filtr kabinowy mam nowy. Pozdrawiam dodam tez ze 2 miesiace temu czyscilem nagrzewnice bo mi nie grzalo w srodku a czyscilem ja tak ze zdjalem jeden waz co idzie do nagrzewnicy i odczepilem ten na dole co wchodzi do chlodnicy,wlozylem na ten krociec od nagrzewnicy waz ogrodowy i przeplukalem caly uklad woda i od tego czasu grzeje w srodku,nalalem do ukladu koncentratu plynu chlodniczego. moze to wina bezpiecznikow? wie moze ktos co to moze byc ze szyby paruja? dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturro-55 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Co do obiegu wewnętrznego: w AG gdy przełączysz powietrze na szybę to obieg wewnętrzny jest automatycznie rozłączany. Przestaw np. na nogi i wtedy włączaj obieg, jeżeli jest wyraźna różnica w ilości wdmuchiwanego powietrza (na 4 biegu wentylatora to nawet i słychać) to jest wszystko ok. - jeżeli nie to zacina Ci się silniczek sterowania obiegiem wewnętrznym (częsta przypadłość w AG) były już tematy o tym na forum. Samo parowanie noże wynikać również z tego że masz nieszczelność w układzie chłodzenia, piszesz że czyściłeś nagrzewnicę - wszystkie węże dobrze założone nie ubywa płynu? Przy parowaniu szyb spowodowanym nieszczelnością nagrzewnicy to w kabinie będzie czuć charakterystyczny słodkawy zapach płynu, mokra wykładzina w okolicach nóg no i będzie ubywać płynu. Zdejmując węże z nagrzewnicy nie pozalewałeś środka płynem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemek24 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 dzieki za porady sprawdze to wszystko co napisales,u mnie w AG to jest wlasnie takze jak wlaczena nawiew na szyby to sie samo automatycznie zalacza obieg zamkniety   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 u mnie w AG to jest wlasnie takze jak wlaczena nawiew na szyby to sie samo automatycznie zalacza obieg zamkniety Więc masz coś pokićkane w elektryce skoro działa to na odwrót.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo80 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Przeszukalem caly internet, niestety nic nie znalazlem prblem jest taki: Przycisk obiegu dziala, silniczek caly czas pracuje i porusza klapka gora dol, nie zatrzymuje jej, caly czas chodzi tam i z powrotem. Nie chce wymieniac silnika a tylko ustawic obieg zewnetrzyny i miec spokoj, jak ustawic klapke co zrobic z silnikiem? Prosze o pomoc bo oszaleje i zaraz z szyb bede mogl pic wode, masakra:(((   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Według mnie masz wyłamane mocowanie klapki(łączenie silniczka z klapką) Miałem kiedyś taki sam objaw. Przeczytaj ten temat http://forum.opel24.com/topic/22956-Wymontowanie-dmuchawy-powietrza/ i poszukaj na forum bo jest to dość częsta awaria w AG.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.