Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli opadają mi ręce do asterki, znowu pojawiło mi się falowanie obrotów objawiające się 5-6 wahnięciem zanim się ustabilizują. Wyczyściłem przepustnice, egr, krokowy (włącznie z wysunięciem trzpienia i nasmarowaniem gwintu).

 

Co jeszcze można zrobić ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47760-falowanie-obrot%C3%B3w-znowu/
Udostępnij na innych stronach

jestem nowy na forum i moje pytanie brzmi w mojej asterce 1.6 8v jest problem tego typ, kiedy silnik nabierze temp i pracuje na wolnych obrotach to po jakims czsie zapala sie kontrolka check engine i od razu obroty podwyzszaja sie do 1200-1300. dodam ze byl podlaczny pod kompa i wyskakuje blad krokowca(krokowy wymieniony) nadal to samo. gdzie dalej szukac przyczyny? jakies pomysly

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47760-falowanie-obrot%C3%B3w-znowu/#findComment-415840
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Witam.

Jeżeli zapala się kontrolka to na pewno sterownik silnika zapamiętał jakieś błędy. Czy jest to ten sam błąd?

Nie musisz jeździć za każdym razem na komputer, tu jest jak to zrobić samemu: http://forum.opel24.com/topic/18-i-Kody-bledow-Opel-Corsa/. Co do wymiany silniczka krokowego to nie wiem czy nie trzeba wykonać jego adaptacji - ale tu może wypowie się ktoś kto to już robił bo ja jeszcze nie miałem przyjemności :wesoly:

Edytowane przez arturro-55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47760-falowanie-obrot%C3%B3w-znowu/#findComment-415958
Udostępnij na innych stronach

bylem u dwoch mechanikow i wyskakuje ten sam blad 0505, zastanawiam sie czy ten niby nowy silniczek krokowy jest nie dobry bo to nie orginal tylko podrobka firmy top ran.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47760-falowanie-obrot%C3%B3w-znowu/#findComment-416031
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Z tą szczelnością układu wydechowego chodzi Ci zapewne o pracę sondy lambda - muszę Cię zmartwić - w tym silniku jest tylko jedna sonda (zaraz za kolektorem wydechowym). I nie wiem jaki wpływ na błędy silniczka krokowego miałby układ wydechowy. Do kolegi lysy lysy : wyjmij silniczek, podłącz do wtyczki i zobacz czy się w ogóle porusza trzpień po włączeniu zapłonu. No i nie wiem co z tą adaptacją, ale może odezwie się ktoś kto to już robił.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47760-falowanie-obrot%C3%B3w-znowu/#findComment-416073
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności