Skocz do zawartości

Brak wspomagania i inne usterki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj dziwnym trafem zaczęło coś dziać się z Sintrą. Normalnie samochód prowadził się lekko. Po zaparkowaniu i po ponownym odpaleniu jest brak wspomagania,silnik się nagrzewa temperatur rośnie szybko ponad 100 stopni,z nadmuchu zamiast ciepłego powietrza jest zimne a na dodatek zaczeła się świecić kontrolka ładowania akumulatora i to wszystko za jednym podejściem. A do tej pory wszystko było OK.

 

Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę o pomoc. :zdziwko::neutral:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to chyba jest łancuch

 

Jeżeli moje przypuszczenia się sprawdzają to prosiłbym o potwierdzenie czy ktoś taki miał zdarzenie.

W wrześniu zmieniałem akumulator i przypadkowo wysunął mi się przewód od nie określę od czego

bo nie wiem w okolicach pompki do spryskiwacza szyb jest trójnik, jak z trójnika wysunął się przewód to automatycznie auto straciło moc jak i wentylator chodził słabiej.

Dlatego też przypuszczam że jeden z przewodów spadł tylko nie wiem który.

A tak dla pewności to zbiorniczek koło bezpieczników pod maską to od czego jest.Jeżeli można prosiłbym o jakąś fotkę z opisem.

Edytowane przez daro
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam akurat nie załapałem że chodzi o ten pasek bo już mam dzisiaj dość, jutro rano będę sprawdzał bo dzisiaj już mam po dziurki w nosie szukania. A co najlepsze to trzeb mieć za...go pecha żeby w przeciągu 1.5 h. padły dwa samochody, bo jeszcze mam kadeta i ten dzisiaj też odmówił posłuszeństwa. :confused::cenzura::confused:

Edytowane przez daro
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy mial podobna usterke w viki C,wszystkie opisane objawy wskazuja na brak ladowania,niewiem jak w sintrze ale w vectrze odcina wspomaganie ponizej 11v

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to akurat wyskoczyło wszystko razem po odpaleniu ponownym silnika,

oby daro: miał rację i to był tylko pasek napędowy.

Jaki jest koszt paska i wymiany w przybliżeniu się rozumie.

Edytowane przez daro
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Sintrze nie ma wspomagania elektrycznego więc tak jak zauważył mech., należy sprawdzić pasek który napędza alternator i pompę wspomagania.

 

A tak dla pewności to zbiorniczek koło bezpieczników pod maską

To zbiorniczek płynu wspomagania, warto tam czasami zajrzeć i sprawdzić stan.

Zanim uzupełnisz płyn to zerknij w ten temat http://forum.opel24.com/topic/24935-Wymiana-plynu-wspomagania-kierownicy/page__pid__394655#entry394655 aby dolać właściwy.

 

 

jak z trójnika wysunął się przewód to automatycznie auto straciło moc jak i wentylator chodził słabiej.

Są to przewody podciśnienia, jednym z objawów nieszczelności jest brak możliwości regulacji kierunków nawiewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności