Gość emen83 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 (edytowane) witam mam problem z moim signum 1.9cdti , przebieg 188000 wykaz bledow p1811-71 torque signal malfunction (CAN) p1901-75 particular filter pressure sensor high differential pressure p0704-58 ? dodam ze zapala sie kontrolka auta z kluczem i spada moc nie chce jechac. wymienilem zawor egr, termostat, kolo dwumasowe i wtryski niby byly regenerowane ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc, auto szarpie po odpaleniu i kopci przez pare sekund na bialo , w dodatku smierdzi.A dpf w 76% zanieczyszczony, jaka powinna byc dawka paliwa na biegu jał ml/s. u mnie 3 wtryski maja podobna a jeden prawie o polow mniej. prosze was o jakies wskazowki co moge jeszcze sprawdzic. Edytowane 24 Grudnia 2011 przez emen83   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) p1811-71 wiec ten moze byc pochodna tego p0704-58- ten oznacza ze cos nie teges z wlacznikiem sprzegla. sprzeglo ma wlacznik np. do tempomatu. p1901-75 a ten to uwalony czujnik od DPF, prawdopodobnie ten w dpf. lub ktorys wezyk idacy od dpf do czujnika roznicy cisnien, Edytowane 27 Marca 2012 przez zbyszek670 usunąłem cytowanie ostatniego postu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-419120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 dzieki za pomoc, sprawdze jeszcze raz ten wezyk moze on sie troche powyginal i porozciagal podczas wymiany dwumasy.a ten czujnik to w srodku dpf'a? to bedzie przyczyna spadku mocy i tej ikonki auta z kluczykiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-419219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 podales bledy wiec ci odpowiedzialem. jeden czujnik jest w dpf. a od dpf-a ida wezyki do czujnika umieszczonego w okolicy filtra paliwa i to on mierzy roznice cisnien. chocoaz tak mysle ze jesli bylby ten czujnik padniety to koncowka bledu bylaby pxxxx-0F. ty masz inna koncowke i tu stawiam na ten czujnik w dpf=ie. z tego co wiem dwa czujniki wystepowaly w przedliftach do MR05, od MR06 byl jeden czujnik, a roznica cisnien byla mierzona wzgledem cisnienia atmosferycznego. ale moja wiedza na ten temat jest dosc ograniczona. gdybys mial w profilu rocznik byloby latwiej. czyli ty masz do sprawdzenia wezyki idace od dpf-a do czujnika roznicy cisnien i czujnik na dpf-ie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-419222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 dzieki, moj signum jest po lifcie z 2006r   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-419257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 p1811-71 torque signal malfunction (CAN) p1901-75 particular filter pressure sensor high differential pressure p0704-58 najprostsza odpowiedz to: poszukaj na forum bledy po kodach 1811 1901 i 0704 pierwszy z opisu to problem z jakims czujnikiem obrotu (momentu)... nie masz moze automata? drugie to problem z /czujnikiem dpfa - wszystko opisane na forum a 0704 to chyba problem z czujnikiem wysprzeglenia sprzegla...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-419268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 nie to nie automat zwykly manual. te trzy bledy wykasowalem, jutro podlacze pod kompa i zobacze jakie zostaly. ale dpf'a nie ruszalem tylko ten kabel mi sie troche powyciagal po wymianie dwumasy. ale wydaje mi sie ze te wtryski zle mi wyregenerowali bo troche po odpaleniu trzesie silnikiem i przykopci z 10s bialym dymkiem po podlaczeniu do opcoma zoatal mi tylko jeden blad i to na czerwono P1901-75 (filtr cząstek stałych czujnik wysokiego ciśnienia)tak to by bylo na polski. a to czasami nie trzeba wypalic dpfa? jest w 76% zapchany. nie mam jak sie wdrapac pod niego i sprawdzic gdzie jest ten czujnik, jakies wskazowki gdzie dokladnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-419286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Albo masz uszkodzony czujnik ( optymistycznie ) albo całkiem zapchany filtr DPF ( pesymistycznie )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-420045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 dzieki radmax raczej stawialbym na zapchany filtr i mam zamiar go usunac bo za duzo problemow z nim, czujniki sa sprawne bo podlaczalem do kompa. teraz tylko jak to wyglada z softem w aucie , czy jak go usune to sie nie pojawia za iles tam kilometrow?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-420136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Firmy które usuwają DPF przeprogramowują odpowiednio komputer i nie ma z tym problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48413-bledy-silnika/#findComment-420141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.