Skocz do zawartości

bledy silnika


Gość emen83

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z moim signum 1.9cdti , przebieg 188000 wykaz bledow

p1811-71 torque signal malfunction (CAN)

p1901-75 particular filter pressure sensor high differential pressure

p0704-58 ?

dodam ze zapala sie kontrolka auta z kluczem i spada moc nie chce jechac. wymienilem zawor egr, termostat, kolo dwumasowe i wtryski niby byly regenerowane ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc, auto szarpie po odpaleniu i kopci przez pare sekund na bialo , w dodatku smierdzi.A dpf w 76% zanieczyszczony, jaka powinna byc dawka paliwa na biegu jał ml/s. u mnie 3 wtryski maja podobna a jeden prawie o polow mniej.

prosze was o jakies wskazowki co moge jeszcze sprawdzic.

Edytowane przez emen83

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p1811-71 wiec ten moze byc pochodna tego p0704-58- ten oznacza ze cos nie teges z wlacznikiem sprzegla. sprzeglo ma wlacznik np. do tempomatu.

p1901-75 a ten to uwalony czujnik od DPF, prawdopodobnie ten w dpf. lub ktorys wezyk idacy od dpf do czujnika roznicy cisnien,

Edytowane przez zbyszek670
usunąłem cytowanie ostatniego postu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc, sprawdze jeszcze raz ten wezyk moze on sie troche powyginal i porozciagal podczas wymiany dwumasy.a ten czujnik to w srodku dpf'a? to bedzie przyczyna spadku mocy i tej ikonki auta z kluczykiem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podales bledy wiec ci odpowiedzialem.

jeden czujnik jest w dpf. a od dpf-a ida wezyki do czujnika umieszczonego w okolicy filtra paliwa i to on mierzy roznice cisnien.

chocoaz tak mysle ze jesli bylby ten czujnik padniety to koncowka bledu bylaby pxxxx-0F.

ty masz inna koncowke i tu stawiam na ten czujnik w dpf=ie.

z tego co wiem dwa czujniki wystepowaly w przedliftach do MR05, od MR06 byl jeden czujnik, a roznica cisnien byla mierzona wzgledem cisnienia atmosferycznego.

ale moja wiedza na ten temat jest dosc ograniczona.

gdybys mial w profilu rocznik byloby latwiej.

czyli ty masz do sprawdzenia wezyki idace od dpf-a do czujnika roznicy cisnien i czujnik na dpf-ie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p1811-71 torque signal malfunction (CAN)

p1901-75 particular filter pressure sensor high differential pressure

p0704-58

najprostsza odpowiedz to:

poszukaj na forum bledy po kodach 1811 1901 i 0704

pierwszy z opisu to problem z jakims czujnikiem obrotu (momentu)...

nie masz moze automata?

drugie to problem z /czujnikiem dpfa - wszystko opisane na forum

a 0704 to chyba problem z czujnikiem wysprzeglenia sprzegla...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie automat zwykly manual. te trzy bledy wykasowalem, jutro podlacze pod kompa i zobacze jakie zostaly. ale dpf'a nie ruszalem tylko ten kabel mi sie troche powyciagal po wymianie dwumasy. ale wydaje mi sie ze te wtryski zle mi wyregenerowali bo troche po odpaleniu trzesie silnikiem i przykopci z 10s bialym dymkiem

 

po podlaczeniu do opcoma zoatal mi tylko jeden blad i to na czerwono P1901-75 (filtr cząstek stałych czujnik wysokiego ciśnienia)tak to by bylo na polski. a to czasami nie trzeba wypalic dpfa? jest w 76% zapchany. nie mam jak sie wdrapac pod niego i sprawdzic gdzie jest ten czujnik, jakies wskazowki gdzie dokladnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki radmax raczej stawialbym na zapchany filtr i mam zamiar go usunac bo za duzo problemow z nim, czujniki sa sprawne bo podlaczalem do kompa. teraz tylko jak to wyglada z softem w aucie , czy jak go usune to sie nie pojawia za iles tam kilometrow?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności