Skocz do zawartości

hak holowniczy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotrastra

w każdym aucie to jest porażka, dlatego jak ktos musi mieć hak to powinien być zdejmowany, ze względów estetycznych i bezpieczenstwa. W wielu krajach Unii Eur. trzeba mieć zdejmowany hak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
nie mozna samemu montowac haka w samochodzie bo nie przejdzie przegladu itp. trzeba miec na to wszystkie papiery

 

Sorki,że to zakwestionuję, ale co ma montaż do przeglądu?

 

Pozdrawiam

 

PS. Ja nie krytykuje. :!::D;)

 

Acha i jeszcze jedno ja też nie dotknął bym mojego zderzaczka :rotfl:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ma do przebglądu hak musi byc wbity w dowód i na przeglądzie sprawdzaja hak gdzie był zamontowany jego mocowanai elektronika tzn do switeł itp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Nie wiem dlaczego uważacie że hak w corsie to taka porażka, nie montuje go się dla bajeru tylko ma on czemuś służyć. montowałem sam i z przeglądem nie miałem problemu żałuję że nie zrobiłem zdjęć .Jedyny łopot to więcej pracy gdy jest zbiornik gazu w kole i są zamontowane nadkola.pozdro. :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...
Gość Anonymous

A powiedzcie jak to jest z tym wierceniem otworów na hak? Czy autko nie ma fabryczych otworów gdzie można go zamontować tylko trzeba wiercić? A może to tylko jest wiercenie w powłoce antykorozyjnej? Da rade samemu zamontować hak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Anonymous

A powiedzcie jak to jest z tym wierceniem otworów na hak? Czy autko nie ma fabryczych otworów gdzie można go zamontować tylko trzeba wiercić? A może to tylko jest wiercenie w powłoce antykorozyjnej? Da rade samemu zamontować hak?

 

Uwaga ???

 

To samochodu Opel Tigra jest bezwzględny zakaz montażu haków holowniczych każda ingerencja czy próba montażu może się skończyć poważnymi konsekwencjami łącznie odebraniem dowodu rejestracyjnego przez POLICJĘ.

 

Ten samochód nie posiada fabrycznej homologacji na montaż haka holowniczego.

 

Co do montażu haków w OPLACH wszystkie Corsy ABC Astry FG Vectry ABC i Omega AB trzeba wiercić otwory w podłużnicach ( we wszystkich tych samochodach w części bagażnika i podniesieniu dywanika w wzdłuż podłużnic widać takie małe punkty zagłębienia to są fabryczne punkty montażowe haka holowniczego) a warstwę izolacyjną gdzie przychodzi wzmocnienie podłużnicy należy zeskrobać .

 

Hak może zamontować każdy kto ma pojęcie o mechanice nie ma potrzeby jechać do specjalistycznego warsztatu. Ale w dzisiejszych nowych samochodach montaż haka jest tak skomplikowany że radze to zlecić wyspecjalizowanym firmom i nie męczyć się u siebie w garażu czy u pseudo mechanika. O elektronice w nowych modelach opla Cosa D , Astra H , Wectra C i Isignia czy Zafira B już nie wspomnę bo tam zwykłych kabli już się nie podłączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności