Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem jak w Astrze, ja w Sintrze wyjmowałem skrzynie przez nadkole po odkręceniu sanek z jednej strony.

Chyba możesz zrobić podobnie i po opuszczeniu sanek z jednej strony będziesz miał więcej miejsca na jej odsunięcie.

http://forum.opel24.com/topic/43400-wyjecie-skrzyni-biegow/

 

dziś zabrałem się za robotę , skrzynkę wyciągnąłem przodem przez chłodnice ,była strasznie zasyfiona olejem , co mam jeszcze przy okazji wymienić oprócz wysprzęglika ,uszczelniaczy półosi i simeringu na wale ?

 

Olej w skrzyni na świeży - ale to chyba oczywiste.

Tarcze z dociskiem też zapewne dajesz nowe.

tarcza i docisk to podstawa ,dla informacji podam ,że sprzęgło firmy Luk założone przez mechanika wytrzymało 1,5roku może ze 40 000km , dlatego teraz zakładam najtańsze ,myślałem ,że to wina oleju ze skrzyni korbowej jednak tarcza była sucha a główne wycieki pochodzą raczej ze skrzyni biegów , mam zamiar wymieni dwa z półosi ,jeden wałka sprzęgła i jeden wybieraka ,czy to wszystkie uszczelniacze ?

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności