Gość Anonymous Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Witam wszystkich! Mam Opla Omege B z 1999 roku z silnikiem 2.5 V6 . Mój problem polega na tym, że auto nie pali na 3 gary ( cylindry ). Sprawdziłem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest po 16,5 na każdym. Nie ma różnicy czy silnik jest zimny czy gorący - zawsze pracuje tylko na 3 garach cylindrach. Przewody są dobre. Sprawdziłem czy nie ma uszkodzonej/zaśniedziałej instalacji do wtryskiwaczy, ale też jest ok. Iskry też są. Co to może być ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Sprawdz dobrze cisnienie na garach i zobacz co z cisnieniem oleju w tych silnikach to wazne . która strona ci nie pali ja mialem problem z prawa stojac na przeciw silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Cewka zapłonowa,przewody, wtryskiwacze-to rzadko pada najczęściej cewka i przewody.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 A iskrę masz na tych nie palących garach? Jakieś błędy odczytałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Muszę zrobić sprostowanie. Iskra jest, ale gdy jest świeca na zewnątrz. Gdy jest pod ciśnieniem nie ma iskry na 1 i 4 cylindrze. I na tych to właśnie cylindrach nie chodzi. Myślałem, że na trzech nie chodzi, ale okazało się, że na dwóch. Po podłączeniu pod komputer nie wykazało żadnych błędów (na EUROSCAN'ie). W parametrach bieżących tylko nie wiem czy wskazania dla COIL 1, COIL 2, COIL 3 są OFF. Co to oznacza? Czy to wina przewodów czy jednak cewki ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Najlepiej by tu odpowiedział GrzECHO, bo tez ma v6. Od siebie powiem tak. Cylindry 1 i 4 są obsługiwane przez jedną cewkę, więc albo kabelek dający sygnał z kompa na DIS-a strajkuje, albo własnie poleciała ta cewka w DIS-ie. Jak chcesz, możesz poeksperymentować, zastąpić tą cewkę cewką z malacza, właśnie GrzECHO tak miał, dopóki nie kupił DIS-a.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Cewką z malacza tzn. z fiata 126p? I to zadziała? Jak to jest z tymi cewkami i dis'em w moim autku. Ile jest cewek? Ile koszt jednej? Jaką kupić? I co z tym dis'em przy wymianie cewki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314774 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 DIS ma w sobie 3 cewki, trzeba kupić cały. Cewka z malucha, ale ta z wyjściem na 2 przewody WN. Podłączasz do niej + po stacyjce i przy DIS-ie odnajdujesz kabelek odpowiedzialny za cewkę na gary 1 i 4. To jest kabelek idący do pinu nr 1 we wtyczce kompa. i jego podłączasz do cewki z malucha. U GrzECHA działało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Czyli ogółem jeśli ta cewka na 1 i 4 cylinder szwankuje to i tak muszę kupić całego DIS'a ze wszystkimi 3 cewkami czy można kupić to jedną konkretną cewkę? Czy te wskazania w EUROSCANIE przy COIL 1,2,3 na OFF oznaczają, że cewki wszystkie są zepsute? Bezpieczne jest takie podpięcie cewki od malacza do Omegi? Znasz może orientacyjną cene Disa lub poszczególnych cewek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Trzeba kupić disa w całości, nie rozbiera się go. GrzECHO jeździł z taką cewką dość długo, cenę zna, bo niedawno kupował. A euroscan widocznie się nie rozdrabnia na poszczególne cewki, tylko pokazuje awarię całości. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4872-opel-omega-b-25-v6-nie-pali-na-3-gary-cylindry/#findComment-314763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.