Gość GTV19 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Mam problem z nie działającą turbiną przy czym świeci się kontrolka świec na diagnozie pokazało błąd zaworu ciśnienia czy coś podobnego,błąd był taż na przepływce ale po analizie elektromechanika stwierdził że jest sprawny.Czy ktoś podrzuci co może być przyczyną? Vivaro 1,9TDI 2003 101 KM. Acha elektryk też coś mówił że nie działa mechanizm włączający turbinę łapa czy coś. Morze dobry warsztat od tych aut okolice Pruszcza GD. woj.Pomorskie Edytowane 26 Stycznia 2012 przez GTV19   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49433-vivaro-19tdi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Mam problem z nie działającą turbiną przy czym świeci się kontrolka świec na diagnozie pokazało błąd zaworu ciśnienia czy coś podobnego,błąd był taż na przepływce ale po analizie elektromechanika stwierdził że jest sprawny.Czy ktoś podrzuci co może być przyczyną? Vivaro 1,9TDI 2003 101 KM. Acha elektryk też coś mówił że nie działa mechanizm włączający turbinę łapa czy coś. Morze dobry warsztat od tych aut okolice Pruszcza GD. woj.Pomorskie zeby diagnozowac trzeba znac zasade dzialania,na start napisz czym mechanik czytal bledy i jaki jest przeplyw wiatru na biegu jalowym.powinno plynac okolo 35 kg jesli sa kosmiczne wartosci lub 0 to zawor otwarcia turbiny nie ma prawa ssac gruche sprezarki a zawor egr powinien byc w pozycji zamknietej.wrzucam zrzut ekranu z op-coma podczas pracy silnika na biegu jalowym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49433-vivaro-19tdi/#findComment-424255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTV19 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jutro będzie mi znajomy mechanik to naprawiał metodą prób na zasadzie podmiany części mam nadzieje że znajdzie przyczynę. A co do zaworu otwarcia turbiny po zdjęciu z niego wężyków jeden z nich ssał powietrze przy 900 o/m czy tak powinno być. O wynik przepływu wiatru zapytam dziś i odpowiem. Masz racje trzeba znać zasadę działania , ja niestety znam ją coś nie coś. Dlatego podpieram się poradami z forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49433-vivaro-19tdi/#findComment-424276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTV19 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Najgorsze jest to że warsztaty w mojej okolicy wiedzą bardzo mało na temat tych aut albo wcale.Przykład z brakiem kierunkowskazów wydałem 300zł po to żeby się dowiedzieć że moduł UCH jest rzekomo popsuty po zmianie warsztatu okazało się że brak zasilania było przyczyną jeden z kabli na ten moduł go nie miał .Ale to tak abstrahując od tematu, musiałem to napisać ,dlatego warto znać kogoś co się naprawdę na tym zna? Edytowane 27 Stycznia 2012 przez GTV19   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49433-vivaro-19tdi/#findComment-424277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 zapomnialem dodac zebys pompe wacum(podcisnieniowa) sprawdzil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49433-vivaro-19tdi/#findComment-424443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTV19 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Sorki że tak puzino piszę co było przyczyną problemem ale dopiero teraz do tego doszłem .Elektrozawór regulacj ciśnienia turbiny w serwisie 243 zł A dopiero teraz bo problem się pojawjał i znikał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49433-vivaro-19tdi/#findComment-446781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.