Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Jeśli pampers_boy, nie ma katalizatora...kurna, właśnie mam katalizator... mam odlać deko, czy jak... kurna jak ma mi palnąć katalizator, to ja dziękuję...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Wystarczy na noc podłożyć pd samochód kawałek tektury i rano widać czy coś wycieka, a jeśli tak to wiadomo gdzie i ile Jeden warunek - raczej wskazany jest garaż.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 pampers_boy, a no to widzisz ja bym proszę ja Ciebie odlał, bo kat drogi, a strumienica zamiast niego to już nie to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 No właśnie, gdzieś czytałem, że strumienica powinna byż zakładana nieco dalej od silnika, niż jest kat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 ale o co chodzi z tym olejem i katalizatorkim... kumple mi mówią, że to guzik prawda, to co tu mówicie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 ale o co chodzi z tym olejem i katalizatorkim... kumple mi mówią, że to guzik prawdamnie tez sie wydaje,że to sciema,bo nadmiar oleju o pare mm nie jest szkodliwy(Test w "Motorze"),dopiero jak jest więcej to większe cisnienie w komorze korbowej powoduje szybsze puszczanie simmeringów od strony wału. _________________   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 dopiero jak jest więcej to większe cisnienie w komorze korbowej powoduje szybsze puszczanie simmeringów od strony wału. Tak jest w pełni z tym się zgadzam pompa ma zawór redukcyjny przelewowy i daje takie samo ciśnienie a szkodliwe dla kata by było gdyby puszczały pierścienie lub lało turbo co jeszcze jest grozniejsze w tym przypadku.dla kata   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Napiszę jeszcze poraz któryś o czym się sam przekonałem - poziom oleju sprawdzamy na rozgrzanym silniku po odczekaniu ok.3-5 minut (poziom sprawdzany po nocy nie jest miarodajny i może wprowadzać w błąd) Na logikę biorąc, jeżeli sprawdzam po nocy to poziom oleju będzie większy niż jeżeli sprawdzę po 3-5 minutach (bo więcej oleju spłynie do miski olejowej). Dlaczego ten pomiar może mnie wprowadzić w błąd i nie jest miarodajny ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Odrzucając zdrowy rozum, skąd naklejki na górnej belce w każdym "niemcu", że wlanie oleju powyżej normy może uszkodzić katalizator. Ja wiem dlaczego, ale fabryki poprawiał nie będę, może forumowicze wymyślą dlaczego za wysoki poziom oleju w silniku może uszkodzić kat? Chętnie poczytałbym posty;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siux Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Na logikę biorąc, jeżeli sprawdzam po nocy to poziom oleju będzie większy niż jeżeli sprawdzę po 3-5 minutach (bo więcej oleju spłynie do miski olejowej). Dlaczego ten pomiar może mnie wprowadzić w błąd i nie jest miarodajny ? Jest dokładnie tak jak napisałeś ,a jaka różnica w ilości w moim silniku zerknij na ten temat http://forum.opel24.com/x17dtl-i-ilosc-oleju-w-silniku-vt8237.htm Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4979-jak-cz%C4%99sto-powinno-sie-dolewa%C4%87-oleju-w-astrze/page/2/#findComment-313768 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.