Skocz do zawartości

Jak często powinno sie dolewać oleju w Astrze ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli pampers_boy, nie ma katalizatora

...kurna, właśnie mam katalizator... mam odlać deko, czy jak...:? kurna jak ma mi palnąć katalizator, to ja dziękuję...

 

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wystarczy na noc podłożyć pd samochód kawałek tektury i rano widać czy coś wycieka, a jeśli tak to wiadomo gdzie i ile :? Jeden warunek - raczej wskazany jest garaż. :wesoly:

 

pampers_boy, a no to widzisz ja bym proszę ja Ciebie odlał, bo kat drogi, a strumienica zamiast niego to już nie to :?

 

No właśnie, gdzieś czytałem, że strumienica powinna byż zakładana nieco dalej od silnika, niż jest kat.

 

ale o co chodzi z tym olejem i katalizatorkim... kumple mi mówią, że to guzik prawda

mnie tez sie wydaje,że to sciema,bo nadmiar oleju o pare mm nie jest szkodliwy(Test w "Motorze"),dopiero jak jest więcej to większe cisnienie w komorze korbowej powoduje szybsze puszczanie simmeringów od strony wału.

_________________

 

dopiero jak jest więcej to większe cisnienie w komorze korbowej powoduje szybsze puszczanie simmeringów od strony wału.

 

Tak jest w pełni z tym się zgadzam pompa ma zawór redukcyjny przelewowy i daje takie samo ciśnienie a szkodliwe dla kata by było gdyby puszczały pierścienie lub lało turbo co jeszcze jest grozniejsze w tym przypadku.dla kata :?

 

Napiszę jeszcze poraz któryś o czym się sam przekonałem - poziom oleju sprawdzamy na rozgrzanym silniku po odczekaniu ok.3-5 minut (poziom sprawdzany po nocy nie jest miarodajny i może wprowadzać w błąd)

Na logikę biorąc, jeżeli sprawdzam po nocy to poziom oleju będzie większy niż jeżeli sprawdzę po 3-5 minutach (bo więcej oleju spłynie do miski olejowej).

Dlaczego ten pomiar może mnie wprowadzić w błąd i nie jest miarodajny ?

 

Odrzucając zdrowy rozum, skąd naklejki na górnej belce w każdym "niemcu", że wlanie oleju powyżej normy może uszkodzić katalizator. Ja wiem dlaczego, ale fabryki poprawiał nie będę, może forumowicze wymyślą dlaczego za wysoki poziom oleju w silniku może uszkodzić kat? Chętnie poczytałbym posty;)

 

Na logikę biorąc, jeżeli sprawdzam po nocy to poziom oleju będzie większy niż jeżeli sprawdzę po 3-5 minutach (bo więcej oleju spłynie do miski olejowej).

Dlaczego ten pomiar może mnie wprowadzić w błąd i nie jest miarodajny ?

Jest dokładnie tak jak napisałeś ,a jaka różnica w ilości w moim silniku zerknij na ten temat http://forum.opel24.com/x17dtl-i-ilosc-oleju-w-silniku-vt8237.htm

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności