Gość zafira2003 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) DZISIAJ WYSZŁO DLACZEGO POKAZYWAŁ MI SŁABĄ TEMPERATURĘ NA ZEGARACH. ZROBIŁEM 25KM I ZEGAR NIE POKAZAŁ MI NIC A NA DWORZU BYŁO 6 ST JAK JECHAŁEM ,SPRAWDZIŁEM TEN WĄŻ KTÓRY IDZIE DO CHŁODNICY I BYŁ CIEPŁY A CHŁODNICA TEZ BYŁA CIEPŁA A OGRZEWANIE BYŁO SŁABE I W TRAKCIE JAZDY 10 KM WYŁĄCZYŁEM OGRZEWANIE I ZEGAR DALEJ NIE DRGNOŁ W NACZYNKU PRZELEWOWYM WŁOŻYŁEM PALEC A TAM LEKO CIEPŁO . NO TO CHYBA WIEM CO MUSZE WYMIENIĆ TERMOSTAT SPRAWDZE JESZCZE CZUJNIK JAK DZIAŁA POZDRAWIAM Edytowane 23 Lutego 2012 przez zafira2003   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49794-ogrzewanie/page/2/#findComment-429559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zafek Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 To ci podpowiem jak ja to robiłem.Porada jest mojego wykonania. Moja walka z termostatem więc tak kupiłem nowy wraz z obudową nowy to nowy 100zł nie sprawdziłem szczelności w sklepie czy jest przedmuch a był i to duży żadnych oporów, więc pojechałem go wymienić ale w sklepie okazało sie że zaden z nowych nie jest szczelny więc zaczęto mi wpierać że musi być taki przedmuch, ale nie skorzystałem z ich podpowiedzi oddałem go i kupiłem sam wkład ten prosty 36zł.Podczas wymiany też okazało sie że ten nie trzyma bo obudowa ma już wżery tak one wyglądały. Więc sie zawziołem od kolegi dostałem paste do docierania zaworów i postanowiłem dotrzeć ten termostat co by był szczelny. Docierałem 20min półobroty lewo,prawo. Po zakończeniu docierania sprawdziłem szczelność wkładając termostat nie dociskając go nalałem wody i nie wydostała sie ani jedna kropla wody. Na fotkach użyłem do docierania starego termostatu ale wkładając nowy szczelność była idealna tak że polecam kupienie samego wkładu i pasty do docierania zaworów koszt pasty 7zł ja akurat dostałem,teraz wąż wychodzący z termostatu do chłodnicy jest zimny cały czas aż do otwarcia termostatu,przedtem wąż zagrzewał sie razem z silnikiem choć sam wkład był dobry (ten okrągły) nie polecam go przetestowane poprostu ten płaski dotrzeć szczelność i będzie spokój na długi czas i troche kasy w kieszeni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49794-ogrzewanie/page/2/#findComment-429579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zafira2003 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) Dzięki za odpowiedź zrobię tak jak opisałeś i odezwę się czy zdało egzamin pozdrawiam Usunąłem zbędny cytat, popraw poprzedni post bo poleci do kosza §3. Ogólne zachowanie. 3.1. Nie krzyczymy (nie piszemy dużymi literami). §4.4. Pisząc zadbaj o treść, logikę i ortografię, nie łam polskiego prawa Edytowane 24 Lutego 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49794-ogrzewanie/page/2/#findComment-429753 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stan; Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 To ci podpowiem jak ja to robiłem.Porada jest mojego wykonania. Moja walka z termostatem więc tak kupiłem nowy wraz z obudową nowy to nowy 100zł nie sprawdziłem szczelności w sklepie czy jest przedmuch a był i to duży żadnych oporów, więc pojechałem go wymienić ale w sklepie okazało sie że zaden z nowych nie jest szczelny więc zaczęto mi wpierać że musi być taki przedmuch, ale nie skorzystałem z ich podpowiedzi oddałem go i kupiłem sam wkład ten prosty 36zł.Podczas wymiany też okazało sie że ten nie trzyma bo obudowa ma już wżery tak one wyglądały. Więc sie zawziołem od kolegi dostałem paste do docierania zaworów i postanowiłem dotrzeć ten termostat co by był szczelny. Docierałem 20min półobroty lewo,prawo. Po zakończeniu docierania sprawdziłem szczelność wkładając termostat nie dociskając go nalałem wody i nie wydostała sie ani jedna kropla wody. Na fotkach użyłem do docierania starego termostatu ale wkładając nowy szczelność była idealna tak że polecam kupienie samego wkładu i pasty do docierania zaworów koszt pasty 7zł ja akurat dostałem,teraz wąż wychodzący z termostatu do chłodnicy jest zimny cały czas aż do otwarcia termostatu,przedtem wąż zagrzewał sie razem z silnikiem choć sam wkład był dobry (ten okrągły) nie polecam go przetestowane poprostu ten płaski dotrzeć szczelność i będzie spokój na długi czas i troche kasy w kieszeni. kolego chciałbym byś latem powrócił do tematu i opisał nam czy w korkach przy upale nie masz problemów z przegrzewaniem ,dzięki i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49794-ogrzewanie/page/2/#findComment-429814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zafek Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) kolego chciałbym byś latem powrócił do tematu i opisał nam czy w korkach przy upale nie masz problemów z przegrzewaniem ,dzięki i pozdrawiam Od tego jest wentylator i termostat co by działał a jeżeli ma przepuszczać to po co go budować,lub zimą jeździć z niedogrzanym silnikiem. Z resztą sprawdź kompletny ori termostat wraz z obudową nic nie przepuszcza ale cena a te w tych sklepikach to szmelc . Edytowane 25 Lutego 2012 przez zafek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49794-ogrzewanie/page/2/#findComment-429859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.