Skocz do zawartości

Ogrzewanie


Gość zafira2003

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zafira2003

DZISIAJ WYSZŁO DLACZEGO POKAZYWAŁ MI SŁABĄ TEMPERATURĘ NA ZEGARACH. ZROBIŁEM 25KM I ZEGAR NIE POKAZAŁ MI NIC A NA DWORZU BYŁO 6 ST JAK JECHAŁEM ,SPRAWDZIŁEM TEN WĄŻ KTÓRY IDZIE DO CHŁODNICY I BYŁ CIEPŁY A CHŁODNICA TEZ BYŁA CIEPŁA A OGRZEWANIE BYŁO SŁABE I W TRAKCIE JAZDY 10 KM WYŁĄCZYŁEM OGRZEWANIE I ZEGAR DALEJ NIE DRGNOŁ W NACZYNKU PRZELEWOWYM WŁOŻYŁEM PALEC A TAM LEKO CIEPŁO . NO TO CHYBA WIEM CO MUSZE WYMIENIĆ TERMOSTAT :wino: SPRAWDZE JESZCZE CZUJNIK JAK DZIAŁA POZDRAWIAM

Edytowane przez zafira2003

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ci podpowiem jak ja to robiłem.Porada jest mojego wykonania.

Moja walka z termostatem więc tak kupiłem nowy wraz z obudową nowy to nowy 100zł nie sprawdziłem szczelności w sklepie czy jest przedmuch a był i to duży żadnych oporów, więc pojechałem go wymienić ale w sklepie okazało sie że zaden z nowych nie jest szczelny więc zaczęto mi wpierać że musi być taki przedmuch, ale nie skorzystałem z ich podpowiedzi oddałem go i kupiłem sam wkład ten prosty 36zł.Podczas wymiany też okazało sie że ten nie trzyma bo obudowa ma już wżery tak one wyglądały.

widocznewery.th.jpg

Więc sie zawziołem od kolegi dostałem paste do docierania zaworów i postanowiłem dotrzeć ten termostat co by był szczelny.

copotrzeba.th.jpg

 

naoeniepasty.th.jpg

 

Docierałem 20min półobroty lewo,prawo.

 

wykonywanieobrotowdocie.th.jpg

 

Po zakończeniu docierania sprawdziłem szczelność wkładając termostat nie dociskając go nalałem wody i nie wydostała sie ani jedna kropla wody.

 

sprawdzenieszczelnoci.th.jpg

 

Na fotkach użyłem do docierania starego termostatu ale wkładając nowy szczelność była idealna tak że polecam kupienie samego wkładu i pasty do docierania zaworów koszt pasty 7zł ja akurat dostałem,teraz wąż wychodzący z termostatu do chłodnicy jest zimny cały czas aż do otwarcia termostatu,przedtem wąż zagrzewał sie razem z silnikiem choć sam wkład był dobry (ten okrągły) nie polecam go przetestowane poprostu ten płaski dotrzeć szczelność i będzie spokój na długi czas i troche kasy w kieszeni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zafira2003

Dzięki za odpowiedź zrobię tak jak opisałeś i odezwę się czy zdało egzamin pozdrawiam

 

Usunąłem zbędny cytat, popraw poprzedni post bo poleci do kosza

§3. Ogólne zachowanie.

3.1. Nie krzyczymy (nie piszemy dużymi literami).

§4.4. Pisząc zadbaj o treść, logikę i ortografię, nie łam polskiego prawa

Edytowane przez hadzii123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ci podpowiem jak ja to robiłem.Porada jest mojego wykonania.

Moja walka z termostatem więc tak kupiłem nowy wraz z obudową nowy to nowy 100zł nie sprawdziłem szczelności w sklepie czy jest przedmuch a był i to duży żadnych oporów, więc pojechałem go wymienić ale w sklepie okazało sie że zaden z nowych nie jest szczelny więc zaczęto mi wpierać że musi być taki przedmuch, ale nie skorzystałem z ich podpowiedzi oddałem go i kupiłem sam wkład ten prosty 36zł.Podczas wymiany też okazało sie że ten nie trzyma bo obudowa ma już wżery tak one wyglądały.

widocznewery.th.jpg

Więc sie zawziołem od kolegi dostałem paste do docierania zaworów i postanowiłem dotrzeć ten termostat co by był szczelny.

copotrzeba.th.jpg

 

naoeniepasty.th.jpg

 

Docierałem 20min półobroty lewo,prawo.

 

wykonywanieobrotowdocie.th.jpg

 

Po zakończeniu docierania sprawdziłem szczelność wkładając termostat nie dociskając go nalałem wody i nie wydostała sie ani jedna kropla wody.

 

sprawdzenieszczelnoci.th.jpg

 

Na fotkach użyłem do docierania starego termostatu ale wkładając nowy szczelność była idealna tak że polecam kupienie samego wkładu i pasty do docierania zaworów koszt pasty 7zł ja akurat dostałem,teraz wąż wychodzący z termostatu do chłodnicy jest zimny cały czas aż do otwarcia termostatu,przedtem wąż zagrzewał sie razem z silnikiem choć sam wkład był dobry (ten okrągły) nie polecam go przetestowane poprostu ten płaski dotrzeć szczelność i będzie spokój na długi czas i troche kasy w kieszeni.

kolego chciałbym byś latem powrócił do tematu i opisał nam czy w korkach przy upale nie masz problemów z przegrzewaniem ,dzięki i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego chciałbym byś latem powrócił do tematu i opisał nam czy w korkach przy upale nie masz problemów z przegrzewaniem ,dzięki i pozdrawiam

 

Od tego jest wentylator i termostat co by działał a jeżeli ma przepuszczać to po co go budować,lub zimą jeździć z niedogrzanym silnikiem.

Z resztą sprawdź kompletny ori termostat wraz z obudową nic nie przepuszcza ale cena a te w tych sklepikach to szmelc .

Edytowane przez zafek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności