Skocz do zawartości

Skaczące obroty i problem z bakiem


Gość ClooD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Mam problem z Asterką <rocznik 92>. Wariują obroty i mruga check silnika. Nie dało rady zczytać błędu bo jak na razie nie spotkałem mechaników z wtyczka na 10 pinów <starsza wersja>, a po manualnym sprawdzaniu błędów nic nie dalo sie wykryć bo błąd sie nie zapisuje. Przybliże troche temat i od razu wyklucze pewne rzeczy. Opierając sie na informacjach z forum odwiedziłem juz kilku mechanoików i nikt nei potrafił togo zdjagnozować. Wymieniłem silniczek krokowy i sonde lambdy. Podłączony był nowy komputer u elektromechanika < wyczytałem ze moga to byc "zimne luty" > ale to także nie sprawa komputera. Jest nowa pompka paliwowa i sprawdzone podciśniania. Jestem w kropce a auto stoi. Wyczytałem że może być to jeszcze za sprawą ERG i dopiero bedę czyścil i zaślepiał, bo takie info wyczytałem ze może to pomóc.

 

Dodatkowo mam problem z tankowaniem. Bak wydaje sie zapowietrzony. Nie można ani zatankować na stacji bo cyngiel odpstrykuje, ani za sprawą tankowania ze zbiornika przez lejek. Wlewa sie tylko szklanka benzyny, później nie idzie ani kropli, a nawet paliwo potrafi sie wylewać.

 

Prosze o pomoc i wszystkie sugestie jakie przychodzą do łowy. Czy te obroty i problem oz bakiem mogą byc powiązane i co mógłbym dalej robic.

 

Dodam że czy to na gazie czy benzynie silnik działa podobnie na obrotach spadających nawet do 200-400 i gaśnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nie da sie zatankowac

to moze zacznij od sprawdzenia wlotu paliwa i odpowietrzenia baku

zaden mechanik na to nie wpadl ??

zablokowane odpowietrzenie blokuje uklad paliwowy

stad moze byc to szarpanie i miganie kontrolki silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc za późno sie zorientowąłem z tą benzyną bo do tąd jeździłem ciagle na gazie a paliwo było w baku. Wyszło to na jaw juz po kilku mechanikach kiedy zabrakło paliwka. Jesli dobrze wyczytałem to odpowietrzenie jest na nadkolu tak? Zajme się tym dzis wieczorem. Zobaczymy czy pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ze odpalales na gazie ??

to powodzenia zycze w takim uzytkowaniu

 

bak mogl sie nawet wgiac jak pompa zaciagala paliwo

pompa mogla sie zatrzec albo wlasnie sie zaciera

o tym ze silnik dostaje przy odpalaniu z gazu juz nie wspomne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpalałem na gazie tylko na benzynie i nie było takiego problemu. Od niedawna własnie nagle zaczął sie zapalac check. Silnik na gazie po chwili gaśnie bo ma za małe obroty a benzyna w końcu jeżdżąc od mechanika do mechanika sie skonczyła w baku i przy tankowaniu zorientowąłem sie że jest ten problem. Pompka była wymieniona przy jednej z wizyt u mecha wiec jest nowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności