Skocz do zawartości

problem z obrotami kadett 1.4


Rekomendowane odpowiedzi

witam!!Już nie moge sobie dać rady więć prosze pomóżcie mianowicie jakoś skaczą mi obroty raz chodzi ok a po chwili chodzi jakby nie palił na wszystkie gary i chwila i znów jest ok i tak w kółko dodam że wymieniłem już pompę w zbiorniku świece nowe NGK, nowa sonda lambda, wyczyszczony cały wtrysk,silniczek krokowy sprawdzony działa, komp też jest ok mam 2 i to samo,nowa kopółka i palec rozdzielacza dalej tak przebiera i już niewiem co jest aha jak przydusze to z tłumika wydobywa się woda i pluje więc co jest?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/
Udostępnij na innych stronach

W momencie w ktorym nie pali na wszystkie gary wyciagaj przewody swiec po kolwi i wybadaj ktory gar nie pali... zmien na poczatek ten przewod- ( jesli tego nie robiles oczywiscie) przydalo by sie sprawdzic kompresje bo morze byc nadpalony ktorys zawor.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/#findComment-313175
Udostępnij na innych stronach

tzn też myślałem o przewodach i sprawdzałem kable od świec więc wogóle nie reaguje na 2 cylinder patrząc od akumulatora wyjmuje wkładam i ani nie przyspiesza ani nie gaśnie poprostu nic się nie dzieje a w tej chwili nie mam przyżądu do mierzenia ciśnienia w cylindrach.Dziś grzebałem i zauważyłem też niby jakiś problem z kompem jednak jakoś dziwnie steruje pompką paliwa gdy go wogóle nie ma w wężyku załączy na chwile pompkę i sekunda i rozłańcza(paliwo wogóle nie zdąrzy dojść do (gaźnika) wtrysku wydaje mi się że powinien załączyć pompkę aż do chwili wypłynięcia paliwa w gaźniku i wtedy rozłączyć??!!Co jeszcze??!! http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/#findComment-312769
Udostępnij na innych stronach

Pompa powinna chodzić cały czas, jak silnik pracuje.Jak przestaje, to albo faktycznie komp(ale podmieniałeś już), albo przekaźnik pompy szwankuje.

Kable zapłonowe też należało by zmienić.

Napisz, czy czasem nie ubywa ci płyn chłodniczy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/#findComment-312698
Udostępnij na innych stronach

Więc na początku przepraszam za spóźnienie z odpowiedziami :?: ale postaram się poprawić :roll: Wiec tak posprawdzałem kable i są ok bo są nowe kopułka i paluch też tak jak i świece i zauważyłem że nie pali 2 gar od akusa więć zmieniłem przewód na inny od kupla 100% sprawny i nic to samo więc przyszło mi rozbierać głowice :( no ale pare godzin i już na wierzchu odwracam a tam niby na pierwszy rzut oka wszystko ok żaden nie wypalony a nawet w bardzo dobrym stanie ale przyjrzałem się dokładnie temu 2 cylindrowi tzn zaworom z 2 cylindra no i nie zamyka zaworu wydechowego więc nie wytwarzał ciśnienia i wywalał natychmiast wszystko co wleciało z wtrysku :) wyjełem zaworek i wmontowałem sobie do wkrętarki żeby sobie go obczyścić delikatnie a tu jak wprawiłem sprzęt w obroty zaczął wichrować tzn jest krzywy i dlatego nie domykał(luka coś niecałe 2mm) już zamówiłem zaworek nówka sztuka no i oczywiście uszczelkę pod głowice(nie mieli akurat w magazynie) i jutro działam myślę że to była cała wina mego problemu(MAM NADZIEJE) bo już mnie szl.... jas... trafi :D Jutro wieczorem napisze co i jak :roll: POZDRAWIAM

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/#findComment-312569
Udostępnij na innych stronach

Dziś grzebałem i zauważyłem też niby jakiś problem z kompem jednak jakoś dziwnie steruje pompką paliwa gdy go wogóle nie ma w wężyku załączy na chwile pompkę i sekunda i rozłańcza

Tak powinno byc, jeżeli włączysz zapłon, to pompka poda dawkę paliwa i czeka na uruchomienie silnika, potem pracuje już cały czas. W silniku nie ma czujnika "ilości paliwa w wężyku", więc nie wie, że paliwo z układu jest spuszczone, komputer jest zaprogramowany na dostarczenie odpowiedniej dawki paliwa do silnika, aby mógł odpalic, przy założeniu, że układ paliwowy jest szczelny i niezapowietrzony. Jeżeli są problemy z odpaleniem, to przede wszystkim należy sprawdzic szczelnośc układu paliwowego.

W moim Kadetcie 1,4 silnik "pali na dyg", nawet po kilku dniach postoju, i mam wrażenie, że w tym temacie jest lepszy od Astry, która pali praktycznie też "na dyg".

Pozdro :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/#findComment-312473
Udostępnij na innych stronach

Witam!!No więc autko złożone odpaliłem i jest lepiej ale coś mi nie pasuje odkręciłem świece a tam 2 mokre czyli nie palą wymieniłem i śmiga jak nóweczka( co do skrzywienia to myślę że komuś przede mną zerwał się pasek i wymienił zawory a te które na oko były dobre zostawił )ustawiłem obroty i pali od 1 obroty trzyma jak należy wiec sumując autko zrobione Bardzo Wam dziękuje za wszelkie rady!!Pozdrawiam mryogus :D

 

poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/5077-problem-z-obrotami-kadett-14/#findComment-312253
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności