Skocz do zawartości

problem z sintra 2.2 dti


Gość smk0128

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadam sintre z 98 rok w diselku pali mi sie check poduszki i abs jest tak odkad kupiłęm podpiełem pod kompa i w kilku programach pokazuje brak błędów dodatkowo zauwarzyłem ze w programie pcm scan we wskaznikach air pressure mam cały czas 100% a w air flow cały czas zero pokazuje obroty predkosć temperature powietrza i wody wporzadku gdy wchodze w oxygen sensorlocations wszystko jest nieobsługiwane fuel system 1 i 2 jest nieznany uoagólniajac pokazuje tylko teperatury i obroty reszta jest nieosługiwana chyba tak niepowinno byc niewiecz czy ktos cos poomijał czy da rade to wszystko odkrecic jestem z okolic szczecina z góry dziekuje za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij sie pod porzadny program

opcom albo opel na tech2

 

takiw wynalazki jak napisales czesto gesto sa do bani ;)

 

podpinałęm sie przez kabel elm327 opcom i na opel techu ale po róznych kąbinacjach niemógł nawiązac połączenia lub był brak echa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Fircyk81

elm to najgosze co może być, z op-com nie ma wiele wspólnego, podłącz pod op-com albo pod tech2 (nie ten z allegro)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali, Sintra nie łączy się z wszystkimi komputerkami, sam testowałem chyba z pięć u różnych mechaników, a tylko jeden nawiązał łączność. :wesoly:

O kontrolce ABS jest sporo na forum wystarczy poczytać i na początek sprawdzić przewody przy kołach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali, Sintra nie łączy się z wszystkimi komputerkami, sam testowałem chyba z pięć u różnych mechaników, a tylko jeden nawiązał łączność. :wesoly:

O kontrolce ABS jest sporo na forum wystarczy poczytać i na początek sprawdzić przewody przy kołach.

 

to moze kupic ten kabel co sie wtyki w piny wtyka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym sie jeszcze spytac bo instalacja w tym aucie wyglada tragicznie czy moze byc cos pominiete pomieszane lub walniete ze sie niemoge połączyc? a moze ma ktos schemat elektryczny do tego wynalazku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, od czasu do czasu ktoś podobnie jak Ty narzeka że ze podpinał pod jakiegoś fejsa czy techa z Al..o i nie czyta błędów.

(znajomy ma takiego psedo techa i w Astrze czyta, a mojej Sintry nie zauważa :wesoly: )

Co do schematów to podaj adres np na PW do gościa z tego tematu http://forum.opel24.com/topic/34635-Potrzebny-schemat-instalacji-elektrycznej-22-16V/ :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam połączyłem sie programem vauxcheck miał jaies błedy skasowałęm pokazł sie błąd p1110 dokładnie taki <p1110 stored intake manifold air control solenoid 1 circuit malfunction> to sa te trzy zawory obok silnika?? co smieszne połączyłem sie tylko raz i wiecej niechce ale dobre i tyle juz cos wiem jak chciałęm sie połączyc z abs i poduszkami napisał ze niema sterownika w samochodzie

Edytowane przez smk0128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności