Skocz do zawartości

problem z sintra 2.2 dti


Gość smk0128

Rekomendowane odpowiedzi

jak chciałęm sie połączyc z abs i poduszkami napisał ze niema sterownika w samochodzie

http://forum.opel24.com/topic/36084-problem-z-ABS-em/page__view__findpost__p__23502 na potwierdzenie tego co pisałem wcześniej.

Co tego błędu to koledzy pewnie coś podpowiedzą i poszukaj też w wyszukiwarce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrałęm ten alektro zawór w środku wygląda jak wytopiony ma ktos moze fotke wnętrza takiego zaworu a moze ma ktos cały na byciu dobry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Błąd który opisałeś odnosi się do wadliwej pracy wlotu powietrza do silnika i nijak ma się do ABS w hamulcach.

Zły odczyt programem.

A tak na marginesie to instalacja w tym aucie jest 100 razy lepsza niż w nowych oplach na Chińskich wiązkach.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki wymieniłęm ten zaworek check zgasł ja szczesliwy postanowiłem se pojezdzic przejchałem około 15 km temp skoczyła do pierwszej grubej kreski zapala sie chcek obroty max 3500 zero błedów ktos ma propozycje ja oszaleje zty tłuczkiem ZŁAPAŁEM BŁĄD NA BARDZO GORĄCYM SILNIKU BŁĄD TO P0400

 

dzieki za moc podpowiedzi

Edytowane przez smk0128

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Opis tej usterki :

P0400 - Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego

l Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 97(X80.1)

Następstwo:

l Maksymalna moc została zredukowana.

l Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony

Dotyczy zacisków: 97

Patrz krok testowy :C-020

P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)

l Rzeczywista ilość recyrkulacji spalin jest zbyt wysoka

l Temperatura czynnika chłodzącego w zakresie od 40 °C do 100 °C

l Temperatura powietrza wlotowego w przedziale między -5 °C i 45 °C

l Ciśnienie atmosferyczne w przedziale między 900 hPa ( 0,9 bar) i 1100 hPa ( 1,1 bar)

l Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej 5 s

Następstwo:

l Maksymalna moc została zredukowana.

l Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony

Dotyczy zacisków:

 

Patrz krok testowy :C-034

P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)

l Rzeczywista ilość recyrkulacji spalin jest zbyt niska

l Temperatura czynnika chłodzącego w zakresie od 40 °C do 100 °C

l Temperatura powietrza wlotowego w przedziale między -5 °C i 45 °C

l Ciśnienie atmosferyczne w przedziale między 900 hPa ( 0,9 bar) i 1100 hPa ( 1,1 bar)

l Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej 10 s

Następstwo:

l Maksymalna moc została zredukowana.

l Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony

Dotyczy zacisków:

 

Patrz krok testowy :C-034

P0400 - za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego

l Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 97(X80.1)

Następstwo:

l Maksymalna moc została zredukowana.

l Zawór ukladu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony

Dotyczy zacisków: 97

 

To na tyle w tym temacie .

Pozdr baki:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki sliczne baki jeszcze tylko napisz co to jest modół sterujacy gdzie on jest i gdzie w nim znajduje sie zacisk 97 i co to jest x80.1 a takze gdzie podaza kabel z zacisku 97 to sobie powinienem poradzic

Edytowane przez Kacper
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

x80.1 to na schemacie oznaczenie silnika i modułu sterujacego (diesel)

Zacisk 97 to nr bolca wtyczki wkładanej do modułu.

A moduł znajdu.......je się ?

W komorze filtra powietrza!!!!

Osobiście myślę,że twoim problemem jest przepływomierz , ale niewykluczam też uszkodzenia zaworu sterującego podciśnieniem wlotu powietrza.

Sprawdź też czy przy pompie Vacu masz dobrze umocowany wężyk ,bo jak podciśnienie bedzie skakać to też mogą dziać się cuda.

Pozdr :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam wrazenie ze to przepływomierz zamieniam zawory zongluje nimi i bez zmian nadal ten sam błąd sprawdzałem egr zasysam ustami otwiera sie i trzyma niezacina sie pracuje płynnie wystarczy ze włącze ogrzeanie silnik sie wolniej nagrzewa i juz moge jechac bez checka duzooo dalej w sobote bede miał przepływomierz na podmian sie okaze czy mój wynalazek z 1998 roku był warty 2000 zł swoja droga zostało mi tylko to i poduszki lakier nowy juz ma

Edytowane przez Kacper
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności