Gość Kacper Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 jak chciałęm sie połączyc z abs i poduszkami napisał ze niema sterownika w samochodzie http://forum.opel24.com/topic/36084-problem-z-ABS-em/page__view__findpost__p__23502 na potwierdzenie tego co pisałem wcześniej. Co tego błędu to koledzy pewnie coś podpowiedzą i poszukaj też w wyszukiwarce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-432202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smk0128 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 rozebrałęm ten alektro zawór w środku wygląda jak wytopiony ma ktos moze fotke wnętrza takiego zaworu a moze ma ktos cały na byciu dobry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-432331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Witam. Błąd który opisałeś odnosi się do wadliwej pracy wlotu powietrza do silnika i nijak ma się do ABS w hamulcach. Zły odczyt programem. A tak na marginesie to instalacja w tym aucie jest 100 razy lepsza niż w nowych oplach na Chińskich wiązkach. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-432438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smk0128 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 (edytowane) oki wymieniłęm ten zaworek check zgasł ja szczesliwy postanowiłem se pojezdzic przejchałem około 15 km temp skoczyła do pierwszej grubej kreski zapala sie chcek obroty max 3500 zero błedów ktos ma propozycje ja oszaleje zty tłuczkiem ZŁAPAŁEM BŁĄD NA BARDZO GORĄCYM SILNIKU BŁĄD TO P0400 dzieki za moc podpowiedzi Edytowane 19 Marca 2012 przez smk0128   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-432837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam. Opis tej usterki : P0400 - Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego l Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 97(X80.1) Następstwo: l Maksymalna moc została zredukowana. l Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony Dotyczy zacisków: 97 Patrz krok testowy :C-020 P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) l Rzeczywista ilość recyrkulacji spalin jest zbyt wysoka l Temperatura czynnika chłodzącego w zakresie od 40 °C do 100 °C l Temperatura powietrza wlotowego w przedziale między -5 °C i 45 °C l Ciśnienie atmosferyczne w przedziale między 900 hPa ( 0,9 bar) i 1100 hPa ( 1,1 bar) l Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej 5 s Następstwo: l Maksymalna moc została zredukowana. l Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony Dotyczy zacisków: Patrz krok testowy :C-034 P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) l Rzeczywista ilość recyrkulacji spalin jest zbyt niska l Temperatura czynnika chłodzącego w zakresie od 40 °C do 100 °C l Temperatura powietrza wlotowego w przedziale między -5 °C i 45 °C l Ciśnienie atmosferyczne w przedziale między 900 hPa ( 0,9 bar) i 1100 hPa ( 1,1 bar) l Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej 10 s Następstwo: l Maksymalna moc została zredukowana. l Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony Dotyczy zacisków: Patrz krok testowy :C-034 P0400 - za mocne wejście obwodu recyrkulacji gazu wydechowego l Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 97(X80.1) Następstwo: l Maksymalna moc została zredukowana. l Zawór ukladu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony Dotyczy zacisków: 97 To na tyle w tym temacie . Pozdr baki:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-433348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smk0128 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) dzieki sliczne baki jeszcze tylko napisz co to jest modół sterujacy gdzie on jest i gdzie w nim znajduje sie zacisk 97 i co to jest x80.1 a takze gdzie podaza kabel z zacisku 97 to sobie powinienem poradzic Edytowane 20 Marca 2012 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-433463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Witam. x80.1 to na schemacie oznaczenie silnika i modułu sterujacego (diesel) Zacisk 97 to nr bolca wtyczki wkładanej do modułu. A moduł znajdu.......je się ? W komorze filtra powietrza!!!! Osobiście myślę,że twoim problemem jest przepływomierz , ale niewykluczam też uszkodzenia zaworu sterującego podciśnieniem wlotu powietrza. Sprawdź też czy przy pompie Vacu masz dobrze umocowany wężyk ,bo jak podciśnienie bedzie skakać to też mogą dziać się cuda. Pozdr :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-433550 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smk0128 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) Tez mam wrazenie ze to przepływomierz zamieniam zawory zongluje nimi i bez zmian nadal ten sam błąd sprawdzałem egr zasysam ustami otwiera sie i trzyma niezacina sie pracuje płynnie wystarczy ze włącze ogrzeanie silnik sie wolniej nagrzewa i juz moge jechac bez checka duzooo dalej w sobote bede miał przepływomierz na podmian sie okaze czy mój wynalazek z 1998 roku był warty 2000 zł swoja droga zostało mi tylko to i poduszki lakier nowy juz ma Edytowane 21 Marca 2012 przez Kacper zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/51014-problem-z-sintra-22-dti/page/2/#findComment-433677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.