Skocz do zawartości

1.3 60 KM 8v C13 N Zmiana skrzyni 4 na 5 biegową


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marcin 1981

Witam wszystkich. Mam kadetta 1.3 monowtrysk silnik C13N z 4 biegową skrzynią F10 a chciałbym skrzynię 5 i tutaj moje pytanie : czy skrzynia od astry F 1.6 benzyna będzie pasowała? Pytam bo mam możliwość kupna takiej skrzyni za grosze ale nie chcę kupować czegoś co mi się nie przyda. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

witam  

 

bedzie. w 13nb miałem 4 biegowa a teraz mam z astry jakas 5 biegowa tylko jedynka troche trzeba wyregulowac na lewarku

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Gość djdeejay
      Przez Gość djdeejay
      Witam (przy okazji dzieńdobry wieczór wszystkim - byłem tu kiedyś, ale - wstyd - nie pamiętam loginu). Ale do rzeczy
       
      Od około 2 miesięcy mam pewien problem z moim kadett'em.
      Od zawsze (ok 2 lata) gdy go odpalam, muszę wcisnąć trochę gazu, ponieważ sam nie wyjdzie na odpowiednie obroty. Następnie jeśli jest powyżej 15st. C lub poniżej 10st. C to po zdjęciu nogi z gazu, poprostu poszarpie i zgaśnie, lub udusi się odrazu. Ale ostatnio zaniepokoiło mnie to, że gdy jest na luzie i dodam minimalnie, lekko gazu, to zgaśnie, natomiast jeśli depnę więcej, to do ok. 2 tys obrotów przerywa, jakby na któryś gar nie palił. Muli go trochę, ale to raczej od zawsze, taka jego natura.
      Pomocna może być informacja że kiedyś jadąc ok 100KM/h przy wyprzedzaniu nagle zgasło wszystko (świeciły jedynie awaryjne i ledwo ledwo drogowe, po 30 min. odpalił na pycha) Po tym incydencie właśnie zaczęło się duszenie na niskich.
      Dziś wymieniłem świece, przewody, próbowałem regulować zapłon, ale jest tylko gorzej.
      Czy to możliwe, że gdy mi zgasł, a ja ratowałem się wciskając gaz, zamiast hamować, przeskoczył mi rozrząd? Dodam, że pali - Uwaga! - 18l/100km gazu.
       
      Błędów nie mam żadnych. Dodatkowo, gdy przełączam na benzynę, trochę długo go szarpie, a o przełączeniu podczas postoju niema mowy. Na benzynie również gaśnie na luzie, choć samo duszenie na niskich wtedy jest słabsze.
       
      Jakieś pomysły? Experci, radźcie
       
      Przepraszam że zamotałem, ale chcę opisać każdą rzecz
       
       
      Poprawiłem"regulamin 3,1''/ andrzej_m55
    • Przez Harry
      ma ktoś może manuala do kadetta na monowtrysku??
      Ewentualnie mogą być zdjęcia jak podciśnienia dochodzą do kolektora ssącego.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.