Gość DarHQ Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Mam pytanie do osób obeznanych w temacie. Od TYGODNIA próbuję znaleźć rolki prowadzące do paska wieloklinowego. Jedyna oferta jaką można znaleźć to zestaw 2 rolki+pasek z czego jedna z napinaczem więc zestaw w cenie kosmos. Orientuje się ktoś może gdzie można znaleźć takie rolki, ale oczywiście same - bo przecież one się odkrecają i można je wymienić nie koniecznie z całym napinaczem? W sklepie motoryzacyjnym jest to nie do zamówienia... masakra pozdrawiam Darek Edytowane 22 Marca 2012 przez DarHQ   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 witaj Darku,mialem podobny problem z silnikiem 1.9 postanowilem zmienic same lozysko i pomysl okazal sie dobrym i tanim rozwiazaniem wiec zorientuj sie czy istnieje taka mozliwosc u Ciebie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DarHQ Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Napisano dziś, 21:01 witaj Darku,mialem podobny problem z silnikiem 1.9 postanowilem zmienic same lozysko i pomysl okazal sie dobrym i tanim rozwiazaniem wiec zorientuj sie czy istnieje taka mozliwosc u Ciebie Łożyska niby są tam wciskane, ale nie ma tam zadnego segera do zabezpieczenia, boje sie ze wycisnę, dobiorę drugie ale jak wcisnąć zeby sie nie obracalo w srodku, nie wiem czy to nie wciskane jakos na zimno czy gorąco że tak sie trzyma bez zabezpieczen - Ty tez tak miales?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 w moim silniku sa 2 typy rolek,plastikowa i metalowa plastikowa ma wciskane lozysko a w metalowej sruba dociskajaca rolke dociska stozkowa podkladke ktora znow przylega do lozyska z wystarczajaca sila zeby sie nie obrocilo lozyska drogie nie sa wiec ja bym probowal wycisnac,jesli kupisz nowe w tym samym rozmiarze to czemu ma sie obracac?tak dla porownania kolo pasowe pompy wspomagania tez jest wciskane i niema zadnego klina a sie nie obraca   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DarHQ Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 w moim silniku sa 2 typy rolek,plastikowa i metalowa plastikowa ma wciskane lozysko a w metalowej sruba dociskajaca rolke dociska stozkowa podkladke ktora znow przylega do lozyska z wystarczajaca sila zeby sie nie obrocilo lozyska drogie nie sa wiec ja bym probowal wycisnac,jesli kupisz nowe w tym samym rozmiarze to czemu ma sie obracac?tak dla porownania kolo pasowe pompy wspomagania tez jest wciskane i niema zadnego klina a sie nie obraca hmmm, robiłes to pewnie masz rację. Muszę spróbować, łożysko to grosze w porównaniu z ceną zestawu wiec warto powalczyc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Master Yoda Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 I tu kolega o łożyskach mądrze prawi. Mój master 3.0 dci w pewnym momencie zaczął zrzucać pasek. Pierwsze co mu pomogło to demontowanie pompy wspomagania, która i tak okazała się do regeneracji, choć w serwisie stwierdzili, że tej już się nie da uratować i za prawie 1800 zł kupiłem nową. Trzeba było założyć krótszy pasek, za fabryki jest 6pk1920, po zabiegu pasował 6pk~1640. Potem i to już nie zdawało egzaminu więc zakupiłem wspomnianą pompę, zdjąłem wszystkie rolki plus kiwak z napinaczem i wszędzie gdzie się dało pakowałem nowe łożyska, nie sam - dałem do firmy zajmującej się obróbką metalu i sami dopasowali potrzebne łożyska. Całość kosztowała mnie około 150 zł części + 100 robocizna. W porównaniu z całym zestawem za prawie 2 tysiące to wydałem rozsądne pieniądze a auto już ponad 40 tysięcy nie zgubiło paska i nie zapiszczało przy deszczu jak to czasem bywa. Suma sumarum jeśli ktoś planuje wymianę z jakichkolwiek względów rolki a ma możliwość wpakować same łożysko to jest to tania i solidna alternatywa o ile same rolki nie posiadają krzywizn, choć i to da się przetłoczyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.