Skocz do zawartości

silniczek krokowy


Gość denzelek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość denzelek

witam ponownie panowie.otóz niedawno znów odpaliem astre i obroty nie chcialy spasc ponizej 2500.jak sie zagrzał to i tak trzymał te same obroty.doriero jak go zgasiłem na cieplym i zapaliłem znów to obroty spadly do 1000. Doszłem do wniosku ze cos jest nietak jak jest zimny bo wtedy ma te duze obroty ale nie wiem co za to jest odpowiedzialne.pomózcie panowie prosze bo nie mam juz cierpliwosci do tego auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Jeśli masz opcje to podmień krokowca na próbe... A jeszcze takie pytanie? Czy jak włączysz zapłon to zapala sie czek?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość denzelek

tak zapala sie czek jak włacze zapłon ale gasnie po odpaleniu. Krokowca mógłbym podmienic ale z artry 93r tylko ze z silnika 1.4 i nie wiem czy bedzie pasowal.mam tez nowy od poloneza ale nie pasuje jeden otwór do przykrecenia o 1milimetr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

powinien podejść-spróbuj to tylko dwa torxy :dj: ... od poldżera niby były te same ale jeśli numer na obudowie jest inny to lepiej nie podmieniaj na niego :mur:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość denzelek

ok. Ale od tej astry to bede mógl dopiero podmienic na wekendzie bo teraz tego goscia nie ma bo wyjechal.:-( ale powiem Ci szczerze ze rok temu kupowalem uzywany krokowiec bo mial za niskie obroty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Czasem tak bywa z uzywkami...a ile dałeś za ten używany? Posprawdzaj jeszcze szczelniśc dolotu (odłącz na chwile jakiś przewód-powinna być zmiana w zachowaniu silnika-jeżeli jej nie ma to może być jakaś nieszczelność w dolocie)...wymień o-ring na krokowcu... jak cos wymyśle jeszcze to dam znac :niepewny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość denzelek

ok. Zrobie tak jak mówisz. Mam jeszcze jedno pytanie. Otóz mam na przewodzie LPG od parownika do przepustnicy pokretło do regulacji dawki gazu i obok jest silniczek krokowy podlonczony do wiazki kabla.ostatnio go czysciłem i ten wystajacy metalowy trzpień dalo sie wykręcíc bez problemu wraz z ta spręzyna natomiast ten drógi krokowiec od benzyny nie da sie tego trzpienia wyjac. Czy to jest zle czy tak powinno byc?dodam ze ten trzpień od krokowca w srodku spreżyny od pb jest brudny od jakiegos syfu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-to widocznie tego krokowca od benzyny nie da się rozebrać.

coś o czyszczeniu: http://forum.opel24.com/topic/10883-Nie-rozbieralny-silnik-krokowy/

Jak będziesz chciał podmienić to musisz zwrócić uwagę czy jest taki sam bo w różnych silnikach występują albo z "grzybkiem" ostrym, albo z płaskim.

Edytowane przez xflash

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość denzelek

ok. Dzieki panowie za podpowiedzi. Poczytalem sporo o czyszczeniu krokowca i postaram sie zrobić to po fachowemu w najblizszym czasie,i posprawdzam jeszcze raz te węzyki podcisnienia i napewno podziele sie z wami wrażeniami.pozdro dla wszystkich.B-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności