Gość abzuj Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam podczas hamowania w mojej corsie b mam wrażenie takiego niepłynnego hamowania, najbardziej to czuć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Czuć tak jak by samochód hamował, troszkę puszczał i znowu hamował. Dodam też, że przy mocnym hamowaniu z prędkości powyżej około 80 km/h to kierownica zaczyna drżeć. Orientujecie się co to może być i na czym się skupić? hamulce z przodu mają jakieś 6tys km.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magrygullo Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 sprawdz czy tarcze sa prawidłowo przykrecone do piasty. Jesli wymieniales tarcze 6tys temu to moze to byc to.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 a jak to mam sprawdzić? odkręcić je i przykręcić jeszcze raz?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 tarcze do piasty kolego dociskaja sruby od kol wiec cos zle radzisz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 no właśnie dla tego się dziwie, że mogą być źle przykręcone. Gawlak może Ty mi coś doradzisz?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magrygullo Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Podczas mocowania tarczy do piasty koła śrubami konieczne jest przestrzeganie właściwych momentów dokręcania. Jeśli chodzi o kolejność, to producenci samochodów zalecają przeważnie naprzemianległą – krzyżową, ale w praktyce równie dobre efekty daje dokręcanie dwustopniowe w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Wraz z tarczą powinny być zawsze montowane nowe klocki. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w kwestii prawidłowego osadzenia tarczy należy po dokręceniu śrub mocujących sprawdzić czujnikiem zegarowym bicie poprzeczne w odległości 10 mm od obwodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 ale z tego co mi się przypomina to tarcza do piasty mocowana jest na jedną śrubę "podtrzymującą a funkcję mocowania pełnią śruby od kół. Mylę się? Klocki też wymieniłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magrygullo Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 masz racje , czasem na dwie. Tak czy siak prawdopodobnie mozesz miec bicie na tarczach, powodem moze byc złe osadzenie ich. Ja kiedys tak miałem w Peugocie206 i konieczne było prztoczenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abzuj Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 kurcze ale nie wiem jak mogłem je źle osadzić, wydawało mi się, że nie da się tego źle zrobić...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 rece opadaja przetaczanie tarcz to chyba jakis najtanszy badziew kupiony jesli nowy mail bicie zakladalem nie wiem ile juz zestawow i nigdy nie bylo z tym problemow jezdzilem rok bez sruby ustalajacej i tez nic sie nie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.