Gość Pawel1924 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam, przy obecnych temperaturach moja astra się nie dogrzewa. Do pracy mam około 10km. Gdy dojeżdżam do pracy wskazówka nawet się nie ruszy albo dopiero zaczyna wstawać. Z tego co sam patrzyłem (dotykając chłodnicy) przy temperaturze ok.80stopni chłodnica zimna przy 87 jest już gorąca. Czyli termostat chyba ok. To czemu tak długo się nagrzewa? (zmieniam biegi w okolicach 2000obr) W mieście pali 7,6L/100. To chyba za dużo jak na super oszczędnego diesla?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52165-du%C5%BCo-pali-mo%C5%BCe-to-termostat/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 U mnie temp. łapie po około 6 ciu kilometrach. Wskazówka temperatury przez ten czas się prawie nie rusza, jak wstaje do prawie od razu na 82-83   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52165-du%C5%BCo-pali-mo%C5%BCe-to-termostat/#findComment-438203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Witam, przy obecnych temperaturach moja astra się nie dogrzewa. Do pracy mam około 10km. Gdy dojeżdżam do pracy wskazówka nawet się nie ruszy albo dopiero zaczyna wstawać. Z tego co sam patrzyłem (dotykając chłodnicy) przy temperaturze ok.80stopni chłodnica zimna przy 87 jest już gorąca. Czyli termostat chyba ok. To czemu tak długo się nagrzewa? (zmieniam biegi w okolicach 2000obr) W mieście pali 7,6L/100. To chyba za dużo jak na super oszczędnego diesla? Witam! Ze swoich doświadczeń z Y17DT i X20DTL stwierdzam, iż te testy na temp. węża, chłodnicy nie zawsze są miarodalne i nie zawsze wskazują definitywnie na termostat.. Ogólnie te oplowskie diesle mało ochoczo dogrzewają się, a prawdą jest też to że wskazówka od temp. nie idzie super wprostproporcjonalnie do czasu pracy silnika, tylko robi duży skok do temp. normalnej prracy.. O ile zdrowy termostat płynnie chodzi na sprężynie to już ten obecnie używany w aucie lubi się wieszać i blokować.. Jak się właśnie gdzieś przywiesi to są tego typu problemy. Ale wkład kupujesz za 25-35 PLN, uszczelka 10-15 PLN i dla bezpieczeństwa silikon i dasz radę samemu to zrobić.. Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52165-du%C5%BCo-pali-mo%C5%BCe-to-termostat/#findComment-439687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.