Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Ja już to sprawdzałem leci tam 2 kabelki dobrze się trzymają i niby wszystko ok.A to dziwne. U mnie są 4 kabelki. Czy tylko 2 można sterować wszystkimi funkcjami? Chyba coś nie tak?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Ja już to sprawdzałem leci tam 2 kabelki dobrze się trzymają i niby wszystko ok.A to dziwne. U mnie są 4 kabelki. Czy tylko 2 można sterować wszystkimi funkcjami? Chyba coś nie tak?a to ciekawe, ja juz jakis czas temu to sprawdzałem i jestem prawie pewny że było 2 kabelki ale w wolnej chwili sprawdzę jeszcze raz. Dziwne jest dla mnie to że przy podpietym techu w serwisie naciskałem te przyciski sterujące i on, znaczy elektronik wiedział jakie naciskam nie patrząc na mnie znaczy jakby sygnał szedł do sterownika silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 A ja jestem pewien, bo jakiś tydzień temu rozbierałem osłonę kierownicy i lutowałem jeden z nich. Zresztą w opcji szukaj znalazłem gdzieś opis dotyczący tempomatu i tam kolega wyjaśniał który z czterech przewodów jaki ma kolor i za jaką funkcję odpowiada. Ale może są wersje z dwoma przewodami Nie wiem, nie jestem elektrykiem, nie znam się.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r1 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Adamus przy czym ponowne włączenie następuje po wciśnięciu I i R. I tu mam właśnie problem. Jade z włączonym tempomatem, muszę niestety zwolnić, potem przyspieszam i naciskam raz I i raz R (ponieważ nie da się nacisnąć ich razem) no i tempomat się nie załącza. Czy coś robię źle? Proszę o rade. Z góry dzięki!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadki Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 a robiłeś tak: jedziesz na tempomacie - zwalniasz poprzez naciśnięcie hamulca (wyłączenie tempomatu) i później normalnie znów załączasz tempomat? może komp musi dostać informację że hamulce są ok i wtedy pozwoli załączyć tempomat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r1 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Niestety moja glupota wygrala - mianowicie delikatnie naciskalem sprzeglo i wszystko sie resetowalo. Gdy odlozylem lewa noge, wszystko dziala jak nalezy. Dzieki i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.