Skocz do zawartości

uszkodzona chłodnica klimatyzacji


Gość magda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

własnie postawiono diagnozę - chłodnica nieszczelna - :confused: określono mniej więcej miejsce dzióry.

Czy da radę taką nieszczelnośc zakleić klejem z poniższym opisem

 

"Idealny do zastosowań pionowych, ten dwuczęściowy, ręcznie wyrabiany klej, zbliżony do kitu, składa się z materiałów o kontrastujących ze sobą kolorach, mieszanych do uzyskania jednolitej barwy, wskazującej na całkowite wymieszanie. Eliminuje potrzebę spawania i lutowania. Klejenie zaczyna się po pięciu minutach, całkowite sklejenie po trzydziestu minutach. Jasnoszara barwa. Wypełnia przerwy, niekurczliwy. Po utwardzeniu może być wiercony, piaskowany, gwintowany i piłowany. Po pełnym utwardzeniu odporny na benzynę i rozcieńczalniki. Zakres temperatur -40°C do 204°C. Stała wytrzymałość do 3000 PSI.

 

Sugerowane zastosowania:

Wiąże aluminium, mosiądz, chrom, żelazo, stal nierdzewną, stal; pęknięte obudowy przekładni, połamane głowice, obudowy tylnej części wału korbowego, porysowane bloki, porysowane wlotowe przewody rozgałęzione, uszkodzone rowki klinowe."

 

Moje dodatkowe pytania:

 

1.Jakie ciśnienie panuje w układzie klimatyzacji samochodowej (w chłodnicy klimatyzacji)- czy spoiwo kleju zgodnie z powyższymi parametrami wytrzyma ciśnienie w klimatyzacji

 

2.Czy warto kleić, spawać lub też wymienić na nową chłodnicę (a może jest sznsa trochę zaoszczędzić grosza)

 

Za wszelkie uwagi nowe pomysły na rozwiązanie problemu z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

jak naprawiac to tylko u speca spawanie chlodnicy

o ile dziura nie jest w takim miejscu

ze sie nie da albo jest za duza

 

inaczej pozostaje tylko i wylacznie wymiana chlodnicy

dodam ze naprawa uszkodzenia moze wytrzymac ale nie musi

wiec robota dwa razy ta sama

i ponowne nabijanie klimy

przemysl to i policz sobie ile co kosztuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznacza to, że jedyną stosowaną przez specjalistów (przynajmniej tych znanych mi;) ) metodą naprawy chłodnic jest spawanie, czy się opłaca i jest wykonalne - ocenić musi tenże specjalista (zwany też fachowcem) po obejrzeniu uszkodzonej chłodnicy - może okazać się, że najbardziej ekonomicznym finansowo i najskuteczniejszym sposobem naprawy będzie jej wymiana - do auta z Twojego opisu chyba wybór zamienników jest spory ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

jak naprawiac to tylko u speca spawanie chlodnicy

o ile dziura nie jest w takim miejscu

ze sie nie da albo jest za duza

czego w tym nie rozumiesz ze pytasz

czy to oznacza, że klej jst niedobry - nie sklei

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności