Skocz do zawartości

Wysuwanie się kierownicy - OPEL CORSA C


Rekomendowane odpowiedzi

Co do wysuwania sie kierownicy to macie wyrobione kolumny wewnatrz, wał obracający sie w łozysku na kolumnie nie jest już dobrze obsadzony w zewnętrznej obudowie. Niestety żeby to zrobić trzeba wyjąć całą kolumnę i na nowo nabić wał na miejsce. Nie zawsze sie udaje i wtedy kolumna do wymiany, używana nie jest droga, okolo 100zł - oczywiscie silnik i sterownik zostaje stary.

Druga rzecz czyli te stuki, zwłaszcza przy ruszaniu, lub z dwójki to nie żadna poduszka pod skrzynią tylko luz na wybieraku, wiekszość Cors z przebiegiem powyżej 60tyś to ma. Czym więcej tym większy luz. Jest tam śruba na torx 40 o ile sie nie myle którą odkręcamy, dajemy grubą podkładkę i skręcamy. Można dodać też gumową podkładkę. Jest to mocowanie prowadnicy wybieraka pierwsze od strony lewarka patrząc os strony komory silnika. Dostępne z kanału lub od góry za silnikiem.

Poduszki pod skrzynią na pewno mają jakies luzy ale jesli ktoś nie mial poważnej stłuczki czołowej przy której został przesunięty silnik to one nigdy nie zrywają sie do końca i jeszcze nie widziałem żeby były powodem takich stuków jak tutaj opisywanych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności