Skocz do zawartości

Ciemne Dymienie po wycięciu kata, gryzace w oczy spaliny , czasami podwyzszone obroty


Rekomendowane odpowiedzi

kurcze ale silnika nie slychac jak pracuje wogole... dzisiaj wykrecilem swiece i okazalo sie ze sa czarne z takim popielatym nalotem jutro do wymiany pojda zobaczymy wtedy ale podejrzewam ze czekaja mnie pierscienie i uszczelniacze bo autko niestety dymi... :( nie wiem tylko cy to tki dym przez zły zapłon ( taki ciemny ) czy przez ten czujnik czy cokolwiek innego.. rece po prostu padaja jacy ludzie sprzedajac auto potrafia byc nie uczciwi.. nie weim tylko co ten koles zrobil ze samochod przez dwa dni po sprzedazy nie dymił.. i nagle zaczął.. chyba dlugo stal i jak go rozruszalem to sie zaczely ceregiele..

 

no i check wyrzuca tylko na wysokich obrotach i to tez nie zawsze... wczoraj na 4 dokrecila sie do odciecia prawie 190 na godzine a po włączeniu jej 5 zczela zwalniac zapalil sie check i obrotomierz zatrzymał sie na 5 tys.

 

podejrzewam ze czekaja mnie pierscienie i uszczelniacze bo autko niestety dymi...

 

Ja na pewno mam walnięty przynajmniej jeden uszczelniacz , ale jeśli dymi , to na biało.

Znajdź porządny warsztat z kompem , niech podłączą i zobaczą co się dzieje z autkiem w czasie jazdy. Przy okazji niech sprawdzą ciśnienie na cylindrach.

 

 

nie weim tylko co ten koles zrobil ze samochod przez dwa dni po sprzedazy nie dymił.. i nagle zaczął..

 

Standardowo jakiś motodoktor , czy inne dziadostwo , bo ten przebieg na liczniku - pozazdrościć. Ja mam autko 4 lata starsze i dobiega do 350 ts km , fakt że licznik najprawdopodobniej miałem cofany i mało jeżdżę do 2 ts km miesięcznie :wink:

Myślę ,że bez dobrej diagnostyki w warsztacie tego nie ogarniesz

 

w zasadzie to jestem sklonny juz poddac sie temu wszystkiemu i wymienic pierscienie i uszczelniacze mam tylko jedno pytanie czy to mozliwe ze jest uszkodzony ten cpwr i mimo to auto jedzie do odcinki na 4 biegu ? kurcze no tak dobrze mi sie nia jedzie dosłownie jak nowym autem.. nic nie puka nie stuka weszystko sztywniutkie teraz jak sa jeszcze nowe amory i hamulce no to bajeczka pali na dotyk i spala okolo 6.5 litra ( no wiadomo jak ostatnio jej rure prostowałem to spalila z 15 :D ) ale przy normlanej jezdzie całkiem w normie. pomozcie koledzy bo narazie nie stoje mocno finansowow na warsztaty mechanikow ktorzy gowno robia a kase kroją... pierscienie i uszczelniacze bede robil sam bo tro akurat juz robilem w innym aucie ale nie wiem jak z tym czujnikiem... czasami zapierdziela a czasami jest wachanie przy roznych obrotach .... no i wyrzuca ewidentnie za kazdym przegonieniem jej 0340. doradzcie cos konkretnego

 

czy to mozliwe ze jest uszkodzony ten cpwr i mimo to auto jedzie do odcinki na 4 biegu ?

wyrzuca ewidentnie za kazdym przegonieniem jej 0340.

 

Generalnie , to powinno się dziać niezależnie od biegu , nawet na postoju. Może masz wrzucony zamiennik i to początek problemu.

Sprawdzenie ciśnienia nie powinno przekroczyć 100zł , a dowiedziałbyś się , czy jest sens wymieniać pierścionki

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności