Gość damiano2007 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Jasno-niebieski - pali olej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 czyli ze co mam za duzo czy jak?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Albo silnik padlina i bierze olej albo z turbiny ciągnie. A bardzo Ci kopci?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus397 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 tylko jak go odpale to taki lekki dymek niebiesko-jasny potem juz spokoj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 to jak na początku na zimnym puszcza dymka to wiedz, że cos się dzieje ale to dopiero początek i pewnie silnik na pierscianiach puszcza olej. Kontroluj poziom oleju, a najlepiej by było pod górę dać w ostro w palnik, zobaczyć czy wali niebieskim dymem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 jesli dymek jest bezpośrednio po dopaleniu to po prostu uszczelniacze zaworowe nie trzymają do końca i częśc oleju spływa do komory spalania, póki nie jest tego wiele nie zajmowałbym się tym wogóle...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.