ArKos Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Yyyyyyy.... no to jak mam oceniać, to jedziemy: 1. plantuje się ziemię, a głowicę się PLANUJE 2. nie komentuję celu wykonania modyfikacji (palenie gumy pod remizą?) 3. nie widzę wiarygodnych i namacalnych wyników modyfikacji (jakiś wykres z hamowni?) 4. instalacja wysoko się kręci? Tzn metr czy dwa metry nad ziemią, bo nie rozumiem? A tak serio: bezmyślne podejście do sterowania silnikiem, bez rozeznania, co który system wtrysku oferuje i jak jest zaawansowany technicznie 5. ortografia poraża. Purystą językowym nie jestem, ale nie da się tego czytać po prostu... na trzeźwo nie do przyjęcia 6. koncepcje modyfikacji totalnie bez głowy, brak wiedzy w zakresie zachowania się silników oraz ich charakterystyk 7. nie było seryjnych kutych tłoków. Owszem, produkuje je Mahle, owszem, są wzmocnione, ale NIE SĄ KUTE. Odlewa się je normalnie, tak jak każdy inny tłok, tylko późniejsza technologia produkcji nieco się różni i są lekko wytrzymalsze od zwykłych. Wszystkie tłoki w c20xe były wzmacniane. Generalizując: fajnie że sam dłubiesz, lepsze to niż stanie pod budką z piwem w towarzystwie kilku nachlanych zakapiorów, ale weź najpierw trochę poczytaj o tych silnikach. To, że np. dwie rzeczy mają 86mm średnicy to jeszcze nie oznacza, że można je dowolnie zamieniać z pozytywnym skutkiem. Jako pomoc podsuwam ci hasła wywoławcze: stopień sprężania, kompresja, przebieg momentu obrotowego, czasy otwarcia zaworów, wytrzymałość korbowodu, temperatura spalania, spalanie detonacyjne... Myślę, że na początek starczy. Popełniłeś kilka poważnych błędów nie wiedząc o tym i chyba będziesz je nadal popełniał do chwili, gdy nie nabędziesz wiedzy pozwalającej przewidzieć pewne działania. Ogólnie jak pisałem fajnie że lubisz grzebać, to fantastyczne hobby...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53962-vectra-20-8v-115-km/page/2/#findComment-529381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.