Gość largi Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 (edytowane) Witam. Posiadam Astre G-CC 1.7 DTI ISUZU. Od kupna borykam się z pewnymi mankamentami które mnie irytują, szukałem po necie, mechaników też zaliczałem, ale może ktoś znajdzie się kto mi w końcu pomoże, bo zaczyna mnie to auto ostro wkurzać, doi nieźle jeżeli chodzi o usterki . DO tej pory zrobiłem w niej: 1. Uszczelka pod głowicą. 2. Wymiana wszystkich świec żarowych na NGK. ( Diagnoza komputerowa pokazała ) 3. Wymiana poduchy pod silnikiem. 4. Wymiana chłodnicy na nową tamta miała dziurki . 5. Przepływomierz BOSCH ( made in Germany )nie china 6. Oraz jakieś drobnostki , typu wycieraczki itp. ( drobnostki ) A teraz zagłębiając się w temacie. Proszę o pomoc. Problem tkwi w sumie w dwóch trzech rzeczach. 1. Pierwszy to w momencie puszczenia auta na luz okolo 60-100km/h , silnik ma około 1200 obrotów wcisne sprzęgło dopiero do 800rpm wróci a jak puszcze to wraca spowrtem. Przy ruszaniu potrafi się przymulić, tak jakby go coś zdusiło. Sprzęgło pada? . 2.Z tym problemem borykam się najwięcej, bardzo mnie irytuje, odwiedziłem 2 mechaników, i jeden powiedział że to docisk sprzęgła, drugi poducha, poduszkę pod silnikiem wymieniłem a problem dalej jest.Szukałem na necie , ale ciężko stwierdzić co, bo są jak dla mnie nie jasne odpowiedzi. Wiec postanowiłem napisać tutaj może się znajdzie ktoś kto ten problem mi rozwiąże bo, szkoda mi wydawać kasę na poszczególne elementy które go nie rozwiążą szukam wyraźnej odpowiedzi, a teraz go opisze. Przy zmianie biegów między 1-2 jest strzał w silniku, między 2-3 potelepie autem. Kuzyn mojej żony powiedział mi że ma to samo w seacie, i problem tkwi między sprzęgłem a skrzynią, wole się ekspertów doinstrułować, bo takie szukanie igły w stogu siania to strata czasu i pieniędzy, a chce konkretna diagnozę. Szukałem na goog.. podobny problem w mondeo gosciu miał i niby to mechanizm różnicowy,, Gdy ruszę do 1000 obrotów wbije 2 bieg i wcisnę gazu , bardzo wolno wchodzi na obroty, oraz strzał ww. Na wyższych obrotach strzał się pojawia dzieje się to samo oraz pedał gazu trzeba go wcisnąć więcej bo wolno na niego reaguje tak jakby się budził w porę, dodam że jeździłem takim samym modelem astry z wydmuchana uszczelką i była żywsza. Proszę o pomoc będę wdzięczny. Dodam , po dzisiejszym użyciu klimatyzacji problem znikł. Hm dziwna sprawa, wiadome po włączeniu klimy obroty silnika wrosły do okolo 900 rpm. Więc ? Czekam na odpowiedź. W razie pytań proszę pisać. Będę śledził mój temat. Edytowane 1 Lipca 2012 przez largi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54046-irytuj%C4%85ce-trzaski-gdzie-zlokalizowa%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość largi Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 problem leżał w przedniej poduszce silnika stabilizującej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54046-irytuj%C4%85ce-trzaski-gdzie-zlokalizowa%C4%87/#findComment-452461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Sprawdź stan tej poduszki (aukcja przykładowa) http://allegro.pl/astra-g-1-7-dtl-poduszka-silnika-f-vat-i2548827322.html Jeśli ona jest wybita / pęknięta to ta przednia poducha w/w stuka sobie. Słabe sprzęgło też może powodować szarpanie silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54046-irytuj%C4%85ce-trzaski-gdzie-zlokalizowa%C4%87/#findComment-452665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość largi Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Sprawdź stan tej poduszki (aukcja przykładowa) http://allegro.pl/astra-g-1-7-dtl-poduszka-silnika-f-vat-i2548827322.html Jeśli ona jest wybita / pęknięta to ta przednia poducha w/w stuka sobie. Słabe sprzęgło też może powodować szarpanie silnikiem. Mam nową ale , sprawa tego typu jest taka że była w listopadzie wymieniona, i teraz niedawno ta druga. Dużym błędem było to że 2 na raz nie wymieniłem . A co do sprzęgło to wydaje mi się że już troche złużyte jest . Chyba czeka wymiana.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54046-irytuj%C4%85ce-trzaski-gdzie-zlokalizowa%C4%87/#findComment-452678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.