Skocz do zawartości

corsa b 1.2 zgasła i nie odpala


Gość harvest

Rekomendowane odpowiedzi

Gość harvest

Witam

 

Pojechałem dziś na stację od domu ze 3 km. Wszystko było ok. Miałem mało benzyny więc "zatankowałem" (bo zalałem za ostatnie 20 zł). Wyjechałem ze stacji i na zakręcie Corsa zgasła i nie chciała już odpalić. Rozrusznik chodził, kontrolki się paliły. Nawet raz załapał na może 2 sekundy i zgasł. Próby na hol nie przyniosły rezultatu (tylko raz zapalił na może 5 sekund ale zaraz jak stanąłem to znowu zdechł). Rozładowałem koniec końców akumulator i koniec, wróciłem na holu. Jeszcze sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i wszystkie są sprawne. Bardo proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jestes pewny ze to benzyna zostala zatankowana

to teraz musisz sprawdzic czy podaje paliwo i czy jest iskra

bez tego zaden silnik nie odpali ; )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harvest

Wiem wiem ale już tyle postów przeczytałem na różnych forach że nie wiem od czego mam zacząć sprawdzanie usterki. Piszą że to może być: aparat zapłonowy, wtrysk paliwa, rozrząd, świece, czujnik ustawienia wału, instalacja, pompa paliwowa, przewód paliwowy, silnik krokowy i jeszcze inne o których nie pamiętam. Chodzi mi o to że może Wam się coś takiego przydarzyło (lub pomagaliście w podobnych problemach) żeby nie zaczynać do czegoś co prawie na pewno nie wysiadło a trudno się do tego dostać tylko od tego co często szwankuję. Nie znam się za dobrze na samochodach (znam tylko działanie silnika w teorii) więc jak mam sprawdzić czy jest iskra to praktycznie nie wiem co mam robić. Więc jak ktoś mi powie "sprawdź to i to" to poszukam na necie lub spytam się na PW jak to uczynić.

Edytowane przez harvest

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ze to napisze

nie masz pojecia to oddaj auto do mechanika

bo wiecej mozesz zepsuc niz naprawic

zaczyna sie od jednego konca i idzie do drugiego

poczatkiem jest sprawdzenie iskry i odkrecenie przewodu paliwowego przy silniku

oczywiscie nie robisz tego w tym samym czasie

 

btw po wpisaniu np w google

''sprawdzanie iskry na swiecy''

wyskoczy tyle ze bania mala

i jest to dokladnie opisane

bo przed chwila sprawdzilem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harvest

Kupiłem klucz do świec, wyczyściłem i próbowałem odpalić. Nawet "zagdakał" na sekunde ale zdechł. Zaczeła migać kontrolka "check engine" więc zrobiłem test kodów tak jak mówiliście. wyskoczyło mi 85 czyli <85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)>. Jak to znaleść i jak naprawić jeżeli można na własną rękę oczywiście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harvest

masz problem z immobilaizerem

 

 

Ona nie miga cały czas tylko po 2-3 razem jak nie odpala mi silnik.

P.S.

No właśnie wyczytałem też kilka takich postów na innych forach. Ale to jest wina czego? Samego immobilajzera czy kluczyka i baterii w nim? I ile to kosztuje... Pojade do salonu Opla bo mam tam znajomosci i sie spytam czy może po taniości zrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności