Gość krzychu91 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 (edytowane) Tak, chodziło mi o wentylator głównej chłodnicy i tak, wentylator w kabinie chodzi - wszystko zachowuje się normalnie do momentu pojawienia się kontrolek. Dzisiaj zauważyłem jeszcze jedną rzecz - przy przekaźniku w komorze silnika, tym zielonym, jest bezpiecznik. Był przepalony, ale dam radę go kupić dopiero jutro w drodze (30A) - myślicie, że to może być to? Czy przypadek? Od czego on jest w ogóle? Jest w tym samym kolorze co zielony przekaźnik. Jeżeli chodzi o koszt podłączenia do komputera - jest to jedyny warsztat na wyspie, więc daje sobie ceny z kosmosu. Sobie tak latam po tym aucie i węszę, bo do drugiego warsztatu musiałbym płynąć promem i jechać dobrych 100-150km ). Edytowane 18 Lipca 2012 przez krzychu91   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychu91 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Znalazłem taki bezpiecznik - niestety dalej to samo, jak można było się domyślić zapewne . Zauważyłem jednak jedną rzecz - po włączeniu silnika i włączeniu klimatyzacji przez ok. 10 sekund chłodzi, a dokładnie przed zapalaniem się kontrolki chłodzenia spadają na chwilę obroty z 800 na ok. 700 - od razu jak wracają na 800 to zapala się kontrolka i wyłącza się klima. Może to jakiś boski znak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 taki znak ze moze siadac ktorys z czujnikow lub przekaznikow wiec dalej jestes w czarnej d..e   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirecki1 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 i tak, wentylator w kabinie chodzi Nie pytałem o wentylator w kabinie, ale o mały na skraplaczu, przed chłodnicą główną po włączeniu silnika i włączeniu klimatyzacji przez ok. 10 sekund chłodzi Bo przez te 10 sekund nabija ciśnienie, po przekroczeniu nominalnego ciśnienia, i braku pracy chłodnicy, wywala sprężarke. Obroty falują bo zmienia się chwilowe obciążenie silnika - wł / wył klimatyzacja. Jeżeli masz dostęp do kluczy torx (T 20 lub T 25) możesz sobie sprawdzić to - http://zapodaj.net/c3147254c7d9e.jpg.html Patrząc od przodu - prawy dolny róg chłodnicy za złączem (gniazdo przykęcone na torx) dostęp przez grila w zderzaku. Ale, ale czy ty masz dwie chłodnice? Bo jesli nie to popatrz tu - http://www.opelastrag.seonetshop.pl/wentylator-chlodnicy-nie-pracuje-na-1-pierwszym-biegu" I jeszcze raz - bez odczytania błedów - to tylko wróżby Jedną z wielu usterek jakie mogą nas spotkać z wentylatorem chłodnicy to: - zatarty silnik wentylatora - spalone zabezpieczenie w opornicy - uszkodzony przekaźnik - przepalony bezpiecznik wentylatora - uszkodzony czujnik - uszkodzony moduł sterujący - zaśniedziałe styki Nie każ nam zgadywać No i   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.