Gość pele37 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam, po wszystkich problemach z pompą[utrata mocy, zapalał się check]wstawiłem auto do innego mechanika, ten po paru próbach przestawił rozrząd na fasolkach przy kole pompy, po jezdzie próbnej stwierdziłem że jest poprawa, check zapalał sie tylko na chwile i sam gasł,auto na tą chwile traciło moc.Poszlismy tą drogą przestawił pompe jeszcze i teraz chek sie nie zapala. Pompe montowałem sam i była ustawiona dokładnie na znaki, teraz przesunieta jest w około połowy tej regulacji. Mam pytanie czy taka regulkacja jest dopuszczalna, czy nie będzie to miało skutków ubocznych? praca silnika wydaje sie byc poprawna. Niestety pozostał problem nie gaśniecia silnika przez 2/3 sek po przekreceniu silnika, wymieniłem kostke stacyjki ale bez zmian, po wyjęciu przekażnika który znajduje sie koło silnika auto gaśnie odrazu, co miedzy stacyjką a tymi przekażnikami może na chwile przytrzymywać napiecie na pompie i nie wyłączać zaworu n108.Dzieki za podpowiedzi , pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55303-ustawienie-rozrz%C4%85du-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 na zanki czy na blokady montowales tą pompe. Niestety w tych silnikach zgranie tych trzech kól nie jest takie chop siup a jak wiemy dygniecie np na kole pompy o pół mm to juz naprawde duzo. Za markera jak zakladaja ludziska to mną az telepie. Tyle tych pomp wymieniaja, sterowniki regeneruja a pozniej kaszana przez to jest bo albo slaboa plai albo mocy nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55303-ustawienie-rozrz%C4%85du-20-dti/#findComment-453443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pele37 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam, wałek rozrządu zablokowałem dopasowanym płaskownikiem, pompe śrubą 6mm ustawiając znak na kole na środku, koło wału ustawiłem wycięciem do odlewu{kreski} na bloku silnika, przy takim ustawieniu zapalał sie check i tracił moc, były problemy z ruszeniem na zimnym silniku dławił się i przydymiał.Teraz mechanik przestawił pompe luzując śruby na kole i przesówając koło wału korbowego do góry tak że blokada pompy jest prawie na koncu tej fasolki. Auto w tej chwili zapala bez problemu, chek zapalił mi się tylko raz przy okło 100km/h ale zaraz zgasł, bylo to podczas próby kiedy specjalnie przeciągałem auto na biegach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55303-ustawienie-rozrz%C4%85du-20-dti/#findComment-453449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 walek owszem blokuje sie plaskownikiem, pompe pinem 6 a wal korbowy blokuje sie tez pinem w miejsce czujnika wału.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55303-ustawienie-rozrz%C4%85du-20-dti/#findComment-453457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pele37 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 no tak , ale możliwe żeby znaki na kole niepokrywały się z blokadą w miejscu czyjnika? jutro sprawdze bo nawet nie pomyslałem o tym, mechanik robił tak jak ja , myslałem że wtakim razie tak jest ok. Udało mi sie rozwiązać problem z pracą silnika po przekręceniu stacyjki, okazało sie że kiedyś ktoś dłubał przy wtyce do pompy i jeden z cienkich kabelków był żle połączony i zarwał się przy montażu pompy, przez co auto nie gasło od razu. Wesol, dzięki za podpowiedzi,pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55303-ustawienie-rozrz%C4%85du-20-dti/#findComment-453466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.