Skocz do zawartości

Prośba o rozkodowanie VIN


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W0L000058P5153959

W0L:General Motors

000058:5 DRZWIOWY HATCHBACK

P:1993

5:Antwerp

153959:SERIAL NUMBER

Astra_1992-1998

Niestety,ale to wszystko.

Cztery zera pod rząd często skutkują tylko podstawowymi danymi.

 

Ps.Nie zauważyłem wcześniej Twojego posta. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOLOZCF6931062291

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

Z:Vectra

C:Vectra

F69:4 Drzwiowy Limuzyna

3:2003

1:Rüsselsheim

062291:SERIAL NUMBER

typ.siln:Y20DTH

nr.ser.siln:17E18005

nr.pierwszej rejestracji:W-25541S

Data produkcji: 20021129

80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE/PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD B76 = DLA PRZYRZĄDÓW Z CZARNYMI TARCZAMI BA9 = POJEMNIK ZIMNA BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA C31 = NAGRZEWNICA POMOCNICZA C77 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE CJ2 = STEROWANIE SYSTEMU KLIMATYZACJI CT2 = DLA AUSTRII D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA FY2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74 JL9 = ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US KG9 = ALTERNATOR,140A LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 2.0D LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23 MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N46 = KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY N65 = OPONA,ZAPASOWA,OSZCZĘDNOŚĆ MIEJSCA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT3 = EMISJA SPALIN,EEC 00 NW9 = STEROWANIE TRAKCJI ODN PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 QFA = OPONY,215/55 R 16-93H RUE = WYPRODUKOWANO W RUESSELSHEIM SVB = UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY T67 = AKUMULATOR,70AH T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 U08 = Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U66 = GŁOŚNIKI,7 U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA UY8 = RADIO,CDR 2005 W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA Z0J = COMFORT Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebastian82

Witam!

Proszę o rozkodowanie nr vin wraz z wyposażeniem

W0L0ZCF6961073509

z góry dziękuję .

Sebastian

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W0L0TGF0825139512

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

T:Astra

G:Astra

F08:3 DRZWIOWY HATCHBACK

2:2002

5:Antwerp

139512:SERIAL NUMBER

typ.siln:Y17DT

nr.pierwszej rejestracji:WX276YY

Data produkcji:2002.01.30

2F4 = RADIO,CDR 500 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B76 = DLA PRZYRZĄDÓW Z CZARNYMI TARCZAMI BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY C60 = KLIMATYZACJA C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2 CR6 = DLA POLSKI DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE FP9 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.55 G61 = MOCOWANIE NA 4 ŚRUBY JL9 = ABS K60 = ALTERNATOR,100A LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LR6 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY TURBO 17TD M79 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3 NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15 QXA = OPONY,185/65 R 15-88T T67 = AKUMULATOR,70AH T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T9L = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,MALTA U07 = KLAKSON,FANFARA U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2 W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W3I = WYKOŃCZENIE,HIGHWAY/MALTA W3U = TABLICZKA PRODUCENTA,CLUB W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ XR1 = TABLICZKA FIRMOWA,COMFORT Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY Z1M = PAMIĘĆ,WERSJA Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W0L0SDL6884112998

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

S:Corsa Platform

D:2007 - Platform Generation

L68:5 DRZWIOWY HATCHBACK

8:2008

4:Zaragoza

112998:SERIAL NUMBER

typ.siln:Z12XEP

nr.ser.siln:19NE5836

nr.pierwszej rejestracji:HH-SG 1303

Data produkcji: 2007.10.30

18I = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA - CIEMNY WĘGIEL DRZEWNY 18Y = WYKŁADZINA WYKOŃCZENIA DRZWI,W RÓŻNYCH KOLORACH 78X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - CZERWONY KAMIEŃ GRANATU A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA AM9 = SIEDZENIE TYLNE,SKŁADANE DZIELONE AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA BYY = NAKŁADKA OZDOBNA WEWN. TABLICY ROZDZIELCZEJ, WĘGIEL DRZEWNY, ZIARNISTY TECHNICZNY C2B = OŚWIETL., WNĘTRZA, ZESP., PRZEDNIA PODŁOGA C2C = OŚWIETL., WNĘTRZA, ZESP., TYLNA PODŁOGA C57 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ C79 = OŚWIETL. WNĘTRZA, SZYNA DACHOWA, OSTRZEGAWCZE I POJEDYNCZE DO CZYTANIA C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ CT3 = DLA NIEMIEC D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO DDU = LUSTERKO,ZESP. DJ9 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,SZEROKIE,NIEBARWIONE,PRAWE-LEWE DT3 = SKRZYNKA,PRZECHOWYWANIE BAGAŻU DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA DVH = PRZYRZĄDY,CZARNY,PIERŚCIEŃ PÓŁPRZEZROCZYSTY,PIERŚCIEŃ DRUKOWANY,SPORT FV7 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.29 FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ G61 = MOCOWANIE NA 4 ŚRUBY GHO = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,FUSE ELBA JM4 = SYSTEM HAMULCOWY,TARCZOWE-PRZEDNIE/BĘBNOWE-TYLNE,Z ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US K60 = ALTERNATOR,100A KIS = NASADKA,GAŁKA DŹWIGNI ZM. BIEGÓW,Z PIERŚCIENIEM CHROMOWANYM LB4 = Z12XEP SILNIK BENZYNOWY LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ M24 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F13, Z KRÓTKIM ZAKRESEM PRZEŁOŻEŃ MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 QF4 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX16 QMA = OPONY,205/55 ZR 16 QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH SBC = DODATKOWY NAPINACZ PASA BIODROWEGO T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T9M = WYKOŃCZENIE ELBA T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA TN9 = AKUMULATOR,50AH TRP = RAMA RADIA TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA TTX = DLA ZŁĄCZA DODATK. SPRZĘTU RADIOWEGO U05 = KLAKSON,DWUTONOWY U27 = ŚWIATŁO,SCHOWEK U3A U55 U66 = GŁOŚNIKI,7 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3 UFH = PRZEŁĄCZNIK PODŚWIETLONY,PÓŁPRZEZROCZYSTY V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY VM9 = PODNOŚNIK MECHANICZNY,RUCHOMA STOPA VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y W7P = TABLICZKA FIRMOWA,SPORT WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W0L0ZCF6961073509

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

Z:Vectra

C:Vectra

F69:4 Drzwiowy Limuzyna

6:2006

1:Rüsselsheim

073509:SERIAL NUMBER

typ.siln:Z19DT

nr.ser.siln:4822132

nr.pierwszej rejestracji: WW1087V

Data produkcji:2006.01.20

32X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - WĘGIEL DRZEWNY 32Y = KOLOR WYKOŃCZENIA PŁATU DRZWI - WĘGIEL DRZEWNY 5QB 80I = WNĘTRZE-CZARNY A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B76 = DLA PRZYRZĄDÓW Z CZARNYMI TARCZAMI BNN = SCHOWEK, CARGO AREA BRE = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2006 1/2 M.Y C60 = KLIMATYZACJA CR6 = DLA POLSKI DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA FX4 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.35 JL9 = ABS K60 = ALTERNATOR,100A LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LPM = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DT MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW MZ4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA N45 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 PA7 = KOŁO,JEZDNE,STAL,61/2X15 PAZ = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,TUNIS PXA = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,CHAMPION/ELBA QHL = OPONY,195/65 R 15-91H QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH SVB = UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY T67 = AKUMULATOR,70AH T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TRP = RAMA RADIA U08 = Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U3P U55 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA UJ3 URA = PRZEŁĄCZNIK REGULACJI RADIA UW6 = GŁOŚNIK,6 VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY VK8 = UCHWYT,OKULARY VNF = IZOLATOR AKUMULATORA W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W2Q = POKRYCIE,PŁASKIE,KOŁO,WARIANT 2 WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krmp1985

Witam mam takie pytanko. Czy wie ktoś może może jak rozczytać kolor lakieru z numeru vin calibry? Już kiedyś jeden "magik" :drunk: odczytał mi kolor z mojej wcześniejszej Cali po numerze vin ale nie wiem jak teraz się z nim skontaktować... a bardzo mi potrzebne oznaczenie koloru mojego obecnego Opelka... Niestety nie ma już na niej żadnej tabliczki z kolorem...

 

Mój Numer VI to : W0L000085N9009026

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności