Skocz do zawartości

Astra ciężko odpala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam mianowicie nie chce zasmiecac dlatego sie doklejam , a mianowicie mi za to słabo pali na 2-3 gary jak zimny silniczek 1.6 16 x16xel PB+gaz , czy moze byc to winna pierscieni ( przebieg niby 236tys 1995r) mianowicie auto ma akurat zdjetą głowice bo do pierwszego cylindra dostawal sie płyn , i czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia teraz pierscionków z góry dzieki pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

najlepiej byłoby sprawdzic pierscienie przez kompreche.

a teraz to chyba tylko wyjac

 

[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 12:30 ]

tłoki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz to chyba tylko wyjac

 

No tak tylko zdjąc miskę i odkręcic korbowody bo inaczej nie ma szans .Jeszcze jest stara metoda o której nie każdy mechanior wie . Zalewamy denki tłoka naftą i porównujemy na którym cylindrze po kilku godzinach jest najmniejszy ubytek . U mnie w pracy tak robią w silnikach maszyn budowlanych :) Aby oszczędzic sobie wyjmowania tłoków , i mają nosa sprawdza sie w 100%% :lol::lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisz dokladnie - dobry patent!:lol:

Po zdjęciu głowicy po prostu zalewamy na tłok czystą naftę Najczęściej na koniec dniówki.Na drugi dzień porównujemy stany są widoczne gołym okiem różnice. Czasami to widac już po kilku godzinach i to wszystko .Tylko należy przekręcic wałem aby tłoki nie były równo z blokiem :):lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok ale jest jakies odniesienie

Ten cylinder który nie trzyma nie będzie wcale nafty. Po prostu spłynie do miski, a jeżeli mało co to zostawiamy i jeździmy dalej .Olej i tak musimy wymienic wiec nic tu nie szkodzi nafta :):lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jutro z samego rana zaleje go ropą ( i tak oliwa do wymiany) , z tego co piszecie to wszystkie tloki musza byc w jednej lini tak ? czy okolo 6-8 godz wystarczy aby byly rezultaty tego pomyslu , czy jak bedzie walniety ktorys pierscien to odrazu splynie ropa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam wszystkich !

Mam taki problem z moją astrą: gdy postawię ją na jakimś wzniesieniu przodem do góry, to po kilku (mianowicie już po 2) godzinach nie chce mi odpalić, natomiast gdy stoi tyłem do góry to jest idealnie, pali za pierwszym razem. Kręci normalnie ale nie chce zachwycić. Dałem go do jednego mechanika i powiedział mi, że to mogą być uszkodzone uszczelniacze koło wtryskiwaczy które wymienił ale niestety widocznie to nie było to, gdyż problem się powtórzył. Czy ktoś ma może jakąś propozycję co jeszcze mogło by być odpowiedzialne za tę usterkę.

z góry dziękuję za propozycję!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma może jakąś propozycję co jeszcze mogło by być odpowiedzialne za tę

Za tą dokuczliwą usterkę jest odpowiedzialny zawór zwrotny paliwa .Montowany na pompie na przewodzie powrotnym. Czyli wracającym do zbiornika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności