Gość michal20 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam ponownie ! No niestety problemu odpalania nie udało mi się rozwiązać. W sumie przez okres wiosenno-letni zapomniałem o tym problemie ale wczorajszy poranek znów o tym przypomniał analizowałem wszystkie możliwości, które wyczytałem na tym forum i nie tylko. Samochód był u mechanika zostawiłem paręset złotych i nic to nie dało. I mam pytanie... czy złe wpięcie przewodów od świec żarowych ( chodzi mi tutaj o kolejność tzw fajek ) może mieć wpływa na ciężkie odpalanie?? Kiedy pierwszy raz sprawdzałem świece nie zaznaczyłem który przewód był na danej świecy i miałem dziwne wrażenie że samochód gorzej palił ale już tego nie zmieniałem. Podobno w dieslu nie ma to znaczenia a może jednak ma?? I druga sprawa czy nie sprawny przepływomierz może mieć wpływ również na kiepskie odpalanie?? Ponieważ wszystkie rzeczy które sprawdziłem ( przelewy, świece, pompę, trawersy itp ) są ok jedyna rzecz to jeszcze rura idąca od wlewu do baku. Pamiętam że kiedyś jak zawsze odkręcałem korek od baku słyszałem syczenie a teraz nie ważne czy pełny bak czy prawie pusty tego nie ma więc te ciśnienie musi gdzieś uciekać. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 rozumiem że paliwo ci się nie cofa i nie zapowietrza auto? świece żarowe tylko grzeją, IMHO nie ma znaczenia kolejność...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Nie nie cofa. Na wiosnę było wszystko robione a auto jak ma ciężko odpalić przy niskich temp. tak nic się nie zmieniło. Pozostaje mi sprawdzić bak itp tak jak napisałem nie słyszę w ogóle ujścia powietrza przy odkręcaniu korka do wlewu. Podobno często lubi puszczać tzw "kubeczek" wie ktoś może gdzie go dokładnie szukać? to jest to co jest pod kanapą ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 mnie też nie syczy przy otwieraniu a pali dobrze, więc chyba nie tutaj problem... kompresję sprawdzałeś? świece grzeją odpowiednio długo? a tak w ogóle napisz o jakim aucie piszesz i uzupełnij proszę profil..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 wydawało mi się, że profil mam odpowiednio uzupełniony...auto to Opel Vectra B z 2001r z silnikiem 2.2 DTI. wszystkie rzeczy związane z ciężkim odpalaniem rano zostały sprawdzone, kompresja też wszystko ok, pompa z 10 razy sprawdzona pod każdym względem. Błędów nie ma świece grzeją, przelewy wymienione nawet dwa razy, zrobione trawersy itp. Nie wiem gdzie już szukać dalszej przyczyny...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 z tego co pamiętam to chyba w tych silnikach to jest jeszcze moduł grzania... niektórzy coś mówili o zmianie kąta wtrysku na zimnym... nie znam się bo nigdy nie użytkowałem tegoż silnika...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Moduł grzania był przekładany z innego samochodu i to nic nie pomogło. Co kąta wtrysku nie sądzę żeby się przestawił ponieważ wtedy palił by tak samo bez względu na temperaturę. Przerabiałem to kiedyś w innym aucie, próbowaliśmy przestawić i nic to nie zmieniło...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 a dawkę paliwa na zimnym? może o to chodziło? (troche zgaduję)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Wydaje mi się że to nie o to chodzi, ponieważ gdyby dawka na zimnym była nie odpowiednia to podczas wysokich temp. na dworze samochód po dłuższym postoju też by miał ciężko zapalić. A problem występuje tylko przy niskich temp. na dworze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 jeśli problem występuje tylko na zimnym to coś nie tak z kompresją, dawką paliwa bądź temperaturą (czujnik, grzanie) IMHO w pełni sprawny diesel powinien zapalić bez problemu i bez świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.