Gość popencjusz Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 a hehe no racja - nie doczytałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-522962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximus2 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Witam Dzisiaj udało mi sie odłączyć silniczek obiegu wewnętrznego. Wszystko było tak jak wczesniej pisaliście. Jedynie pomęczyłem sie troche z odłączeniem kabelka zasilającego silniczek. Dla tych co będą w przyszłości odłączać ten kabelek, trzeba od góry podwarzyć śrubkorętem taką zapadkę. Dołączam zdjęcia. Wtyczka zasilająca silniczek: Silniczek obiegu wew. Edytowane 7 Lutego 2014 przez Maximus2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-523163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coconn Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Zamontowałem płytkę stabilizatora którą zrobił mi krisi3.Wszystko działa ok. Wygląda na to, że co najważniejsze układ spełnia swoje zadanie. Silniczek działa trochę ciszej a co najważniejsze nie napiera mocno na klapkę po dojściu do skrajnego położenia.Mam nadzieję, że klapka wytrzyma na długo bo już zmieniałem ją 2 razy i mam dosyć tematu poprawiania błędu konstrukcyjnego Opla. A swoją drogą czy takiego prostego rozwiązania inżynierowie z Opla nie mogli wdrożyć do produkcji czy do serwisów ...no comments. Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez coconn   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-534967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jgrzegorz Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 U mnie juz działa rok. Troche nie rozumię tematu z odłączaniem silniczka klapki. Przeciez jak są korki,to pięknie w samochodzie nie pachnie. Ale to nie jest mój problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-534971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzesinski1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Ja wiem ze to kosztuje grosze ale czy jest sens tam dawać jeszcze transil??? Trochę późno, transil to inaczej szybka dioda służąca do redukcji przepięć kosztuje grosze więc stosować. Lepiej dołożyć kilka złoty niż wymienić elektronikę za kilka stów. Edytowane 6 Maja 2014 przez wrzesinski1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-536477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jgrzegorz Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 A jaką konkretnie uzyć diodę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-536483 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic73 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Witam.Miałem problem z tą klapka obiegu wewnętrznego(zaparowane szyby etc)zablokowałem ją w pozycji obiegu zewnętrznego,ale w przypadku mojego 1.3cdti przy takich upałach jak 35st.C klima dostaje ostro w dupę i mimo to temp.powietrza z nawiewów jest o 3-4 st.wyższa od zalecanej 6-8st.C oczywiście podczas jazdy w pełnym słoneczku.Pomiar wykonany rano w parkingu podziemnym prawidłowy 7st.C Zatem w upały obieg wewnętrzny jest porządany:)Mój mechanik ma jakiś sposób na urwane klapki(nie ten rodem z Rosji)więc trzeba będzie skorzystać z jego usług.pozdrawiam P.S Faktycznie można wyciągnąć klapkę bez demontażu podszybia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-542388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcinicramm Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Macie pomysł jak odświeżyć nawiewy przy użyciu preparatu w puszce gdy klapka jest zrobiona na stałe na obieg zewnętrzny? W instrukcji od preparatu jest między innymi napisane, żeby ustawić obieg na wewnętrzny i postawić puszkę z tyłu za przednimi fotelami. Może wymontować schowek i filtr kabinowy zapchać czymś doprowadzenie powietrza z zewnątrz i ustawić puszkę z przodu pod schowkiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-545625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemty Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Poprostu przestaw ręcznie klapkę w obieg zamknięty, bo chyba jej nie skleiłeś na stałe tylko złapałeś jakimiś opaskami Edytowane 9 Lipca 2014 przez przemty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-545891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmarcinicramm Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 O to chodzi, że jest sklejona na stałe, bo była pęknięta Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56436-obieg-wewn%C4%99trzny-astra-h/page/17/#findComment-545924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.