Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Witam.wczoraj opisywałem problem.Zauważyłem że na połączeniu turbiny z metalową rurką tą od intercoolera kapie olej.Kapie na swiece i osłone kolektora.Wczoraj to wszystko wytarłem,a dzisiaj po przejechaniu ok150km widze że znowu wszystko jest zalane.Wesol napisał żebym się tym nie przejmował.To mój 1disel,a słyszałem że jak turbo leje to szybki jego koniec.Zapytam czy taka lejącą turbine się regeneruje i jakie są koszta?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Hm jestes pewien ze to sie leje z polacznie aturbo i tej rury co idzie do kolektorra ssacego? tam powinna byc uszczelka w formie oringa-moze jej tam nie masz albo juz przepuszcza. Druga rzecz to sa weze doprowadzajace olej od turbo i powrotny. One sa przykrecane wiec moze ktorys jest obluzowany i przepuszcza. Trzy to te weze maja taka harmonijkę i na tym tez lubi peknac i wtedy tez cieknie. Posprawdzaj to zamim bedziesz chcial regenerowac turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-308351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Sprawdziłwm tak jak radziłeś.Leje dokładnie w miejscu połączeenia turbiny z metalową rurką poprzez którą zasysane jest powietrze z intercoolera.Na tym połączeniu nie ma oringa może powinien być,nie wiem.Ale pomijajac kapanie.Co robić gdy olej z turbiny przedostaje się do intercoolera?Ktoś mi mówił że to"uszczelnienie turbiny się wytarło"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-308068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Oring powinien byc-nawet musi byc nie tyle co powinien bo ucieka ci cisnionko a co za tym idzie turbawka pompuje na pusto czujnik cisnienia doladowania nie wykazuje ze juz mu wystarcza i turbawka nie jest odcinana. W konsekwencji wkreca sie na niebezpieczne dla niej obroty i tak konczy swoj żywot. Co do tego olejenia IC to wszystko zalezy ile tam jego jest jesli sie z niego wylewa po wykreceniu go to niedobrze ale jesli jest tylko wilgotny to jest okej bo nawet nowe turbawki maja puszczac olej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-308037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Witam.Sparawa wygląda tak,oring faktycznie powinien być kupiłem dzisiaj i założyłem.Jak chodzi o ilość oleju w tej rurce to po przejechaniu(dzisiaj)ok 40 km nazbierało się go kilka duuużych kropel.Wymieniłem olej z 5w30 na 10w40 faktycznie różnica jest duża.chodzi mi o to ile jeszcze może wytrzymać taka turabina, czy lepiej juz z nia cos robić czy poczekać.Tak jak wcześniej wspominałem to mój 1 opel i 1 disel,nie chciałbym czegoś zawalić poprzez swoja niewiedze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-307824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milosz219 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 jakiego rozmiaru jest oring na tym łączeniu rury przy turbinie.Chodzi mi o uszczelnienie na rurze, która idzie do turbiny na swiecami.mam zafire 2.0 dti z 2004r.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-79003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wymieniłem olej z 5w30 na 10w40 faktycznie różnica jest duża.W czym dokladnie jest ta różnica?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-78875 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 jakiego rozmiaru jest oring na tym łączeniu rury przy turbinie.Chodzi mi o uszczelnienie na rurze, która idzie do turbiny na swiecami.mam zafire 2.0 dti z 2004r. Jest jakis nietypowy rozmiar ze tego co pamietam ciezko mi bylo dobrac cos ze sklepy z tego typu czesciami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-78711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Besiek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Drobna podpowiedź http://forum.opel24.com/polaczenie-turbosprezarka-rura-vt46975.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-78638 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alwaro18 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam Niedawno kupiłem 2.0 DTI i zauwazyłem taka rzecz. Nie wiem czy to wada czy tak musi być, dlatego nie wyśmiewajcie mnie od razu Zauwazyłem że turbina włacza sie dopiero po przejechaniu gdzies kilometra. Wczesniej słabo ciągnie, jakby to bylo 1.0. Dopiero pozniej lapie moc. To tak działa czy cos się zepsuło ? Bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5704-lej%C4%85ca-turbina-w-20dti/#findComment-75532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.