Skocz do zawartości

problem z wtyczką na trzecim wtryskiwaczu


Gość vitstwosz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie drodzy..

 

Ostatnio za waszą pomocą udało mi się rozwiązać problem z moim signum, więc zwracam się do was ponownie...

 

otóż mam problem ze słynną żółtą wtyczką na trzecim wtrysku-w trasie wyskoczył mi błąd, po odczytaniu to:P0203...Auto po odpaleniu na zimnym trzęsie i telepie na wszystkie strony, a podczas jazdy przy przyspieszaniu wyczuwalne są takie lekkie przyduszenia, a spalanie chwilowe wzrosło do 0,7-0,8-więc wszystko jasne...

Panowie proszę was o poradę czy wymienić tę jedną wtyczkę z wiązką czy od razu wszystkie cztery??chcę zaznaczyć że niedawno regenerowałem wszystkie wtryski..

 

Dziękuję za wszystkie porady..

pozdrawiam..

Edytowane przez vitstwosz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sam dwie wtyczki koloru żółtego a dwie inne już przerobione przez poprzedniego właściciela i profilaktycznie mam kupione już dwie niebieski żeby wymienić te pozostałe żółte. :) bo czasem naprawdę rzadko tak jakby łapał lewe obroty przy odpalaniu i trzęsie właśnie jak opisane jest to w tym temacie ale to wiecie raz na miesiąc a nawet rzadziej. kwestia zebrania się i wymienienia tego :-)

 

tak że ja bym wymienił wszystkie ale to jest tylko moje skromne zdanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt 93,17 brutto nr. katalogowy 6286769 oczywiście chodzi o silnik Z19DTH i tylko jest ona do kupienia w ASO OPLA

A no i to nie jest sama wtyczka tylko z wiązką kabli.

 

SPRAWDZANIE CZĘŚCI ORYginalnych OPEL

Edytowane przez rafalo517

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam..

Wtyczka z wiązką wymieniona..na razie przy przyspieszaniu nie zauważam już tego lekkiego przyduszenia ale problem mam jeszcze z dziwnym stukaniem i lekkimi szarpnięciami jednocześnie po odpaleniu zimnego silnika a także z dziwnimi wibracjami w czasie jazdy-do momentu nagrzania silnika. Z tym stukaniem jest u mnie w kratkę bo raz wystepuje po nocnym postoju a innym razem dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów(temp. w normie)-zgaszeniem auta-i odpaleniem go po 1-2 godzinach gdy silnik już ostygnie..Stuki te wystepują nie zawsze, ale lekkie wibracje tak-nie zauważyłem tego przy ciepłym silniku.. Wiem że powoli szykuje mi się dwumasa:( -czy te opisane objawy to własnie dwumas, może wymiana reszty wtyczek, czy jeszcze coś innego?? Proszę was o poradę..Już tylę pieniędzy wsadziłem w mojego signum aż zaczynam się zastanawiać dlaczego jeszczę w to idę-chyba z miłości to tego auta:)..

Dziekuję za wszystkie porady

Pozdrawiam..

Edytowane przez vitstwosz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności