Skocz do zawartości

Wylało płyn z ukł chłodzenia. Silnik po zmianie uszczelki pod głowicą.


Rekomendowane odpowiedzi

Głowice zostawiamy w spokoju bo jej wina to nie jest. Szczelność sprawdzałem naftą, popychacze wszystko było demontowane prócz zaworów do planowania. Ale one też są ok.

Jutro rano mam wolne z 3 godziny. Przełoze prae części z Corsy B 1.4 8V i zobaczymy co bedzie

EGR tak zrobiłem bo chciałem uniknąć blokowania się grzybka. Prepływki nie mam. Cewka sprawna, nie wiem gdzie jest czujnik temp. cieczy, przepustnica jest ok, TPS mnie zastanawia i może świece oraz kable WN, ale to tylko gdybanie a jakby nie to to kasa poszła by w błoto a to lekko 100zł

Edytowane przez SoJeR

 

Czy zaślepiony EGR może wpływać na rozruch auta?

Może , a zwłaszcza jeśli zaslepiłeś uszkodzony egr .

 

Problem z odpalaniem rozwiązany. EGR sprawny bo odślepiony nie wywala błędu i auto normalnie odpala. Pytanie czy w tym aucie idzie w ogóle zaślepić EGR?

Edytowane przez SoJeR

 

No to elegancko;) jednak gdybaniem i wspólnymi pomysłami można wiele zdziałać:) miałem czuja żebyś go rozebrał i złożył bez zaślepek i sprawdził jak odpali i jaka będzie kultura pracy! Gra i buczy;)

Edytowane przez Kacper
zbędny cytat

 

No kultura pracy akurat jest trochę gorsza z odślepionym dlatego chce ten EGR zmusić do pracy na zaślepionym... Kto ma pomysł na to?

 

To w końcu gorsza jest na zaślepionym czy odślepionym , bo juz sie gubie ...

 

Nie ma co się gubić. Po prostu na odśleponym EGR kultura pracy silnika jest trochę gorsza/odczuwalna. Z zaślepionym EGR praca silnika jest bardziej stabilna, ale są problemy z odpalaniem i w trakcie jazdy po ok 7-10km wywala checka

 

Egr zaślepiasz blaszką wstawioną miedzy kolektor a EGR(grzybek stożek,blaszka z otworem.Grzybek z płaski z torxem blaszka bez otworu) i jeżeli jest sprawny elektrycznie czyli daje prawdziwy sygnał na ecu nie powinno być żadnych problemów.

Ale gdy jest uwalony elektrycznie to zaślepienie nic nie daje i pozostaje Ci kupno "nowego"lub założenie emulatora(opcja tańsza)

Sam EGR nie powinien mieć żadnego wpływu na odpalenie silnika.Szukaj innej przyczyny tego problemu.

 

Co ciekawe niezaślepiony EGR nie wywala żadnego błędu. Pracuje bezbłędnie. Grzybek też pracuje jak powinien. Jakie macie na to wytłumaczenie?

A jednak co ciekawe gdy jest on niezaślepiony to auto inaczej odpala. Momentalnie silnik wchodzi na obroty przy odpalaniu.

Edytowane przez SoJeR

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności