Gość Bartek. Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam. Mam pytanie do osób znających temat. Planuje zakup opla vivaro, movano do firmy. Interesuje mnie jaki silnik będzie najmniej awaryjnym silnikiem, najbardziej sprawdzającym się. Oglądając te samochody na allegro już troche zgłupiałem, każdy pisze co innego. Niestety nie mogłem znaleźć podobnego tematu, jeśli takowy jest proszę o podesłanie linka a moderatora o wyrzucenie do kosza tego tematu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57230-opel-vivaro-movano/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) najpopularniejszy silnik to 1.9 najlepszy 3.0 zarowny jedno i drugie z wymienionych przez Ciebie aut to renowki ze znaczkiem opla,na forum renault wyczytasz ze silnik 2.2 jest najwieksza klapa tego koncernu,sam posiadam 1.9 i ma on dosc duzo wad fabrycznych,przy przebiegu ponad 200 kk auto psuje sie niesamowicie.mechanicy niewiedza jak sie za niego zabrac i kaza wymieniac bezcelowo czesci ktore sa sprawne az w koncu trafia w ten wadliwy element. w ostatnim miesiacu zerwal mi sie pasek alternatora,wkrecil sie w rozrzad przestawiajac go o 2 zeby i zrywajac kolo pompy wody + zerwany klin na kole zebatym walka rozrzadu,po tygodniu walnal elektrozawor sterujacy cisnieniem paliwa na szynie wtryskowej rozwalajac zawor przelewowy (niewymienny)w szynie i rozerwalo przewod przelewowy za szyna.mam kompletny silnik na przekladke czesci ale gdybym musial za kazdym razem kupowac nowe czesci to tylko usiasc i plakac przez lekko ponad rok zmienilem turbine,wtryskiwacze,2x czujnik cisnienia na szynie,elektrozawor pompy cr,przeplywka,kolektor hamowania,2x tylne zaciski hamulcowe,3 przewody recznego,mocowanie odmy,kolo walka rozrzadu,czujnik regulujacy otwarcie turbiny,czujnik temp wody i niepamietam juz ile oslon rozrzadu przy zakupie tego auta pomysl o interface op-com bo sie nie wyplacisz za podlaczenia pod kompa Edytowane 14 Listopada 2012 przez wojtekcichy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57230-opel-vivaro-movano/#findComment-463649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek. Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 to ze wkrecil Ci sie tam pasek to nic nie znaczy. mogl pzreciez wkrecic sie w kazdym innym samochodzie i byłoby to samo. Mialem, który kupil auto nowe z salonu z 2005 r i do momentu az go sprzedał nic nie robil. Interesują mnie wypowiedzi osob, którzy popieraja cos argumentami bo takie sytuacje jak Tobie mogly sie trafic kazdemu innemu i wydaje mi sie, ze jest to poprostu przypadek losowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57230-opel-vivaro-movano/#findComment-463672 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 widzisz znam juz kazda srubke w tym konkretnie modelu i niewiem czy istnieje wieksze padlo niz ten wynalazek renowki.w kazdym innym samochodzie pasek rozrzadu jest chroniony przynajmniej oslona z pcv,nie utwardzona szmatka.mialem sporo aut,z naprawde duzymi przebiegami i nigdy nie musialem wymienic tylu czesci ile w tym aucie.poczytaj se na forach co inni pisza,moje naprawy to i tak pikus,bywa ze auto jezdzi od mechanika do mechanika bo nikt nie potrafi go naprawic,twoj znajomy mial samochod ktory sie niepsul...znam typa ktory jezdzil 17 lat,okolo 280 kk przebiegu i urwal mu sie pasek bo nie wiedzial ze cos takiego sie wymienia,a ojciec ma avensis z 2003 z przebiegiem 70 kk i tez nic nie wymienial,pewnie drugie 9 latek przejezdzi i nic nie wymieni... potrzebyjesz argumentow zadaj pytanie wujkowi google i uzyskasz odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57230-opel-vivaro-movano/#findComment-463799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Podbiję temat. Znajomy szuka Movano. Do wyboru są silniki 2.5 DTI 115KM, i 2.5 CDTI 120KM. Czym te silniki się różnią-podejrzewam że układem zasilania paliwa. Który silnik bedzie lepszym wyborem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57230-opel-vivaro-movano/#findComment-660653 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.