Gość kazik29 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Zwracam sie o pomoc forumowiczow i o przykniecie oka na moja pisownie, gdzyz jestem tu nowy i pisze z wysp. Mam problem z moje Vectra i nie wiem co dalej. Wymienilem EGR na nowy, ale blad pozostal i wciaz szarpie podczas jazdy i roszunia, chociaz rzadziej. Zrobilem zrzut z OP-COM, wiec moze to pomoze. Identyfikator: 0x0710 VIN W0L0ZCF6841145036 Numer sprzêtu:81011448 Typ silnika: Z19DT Numer czêœci:55189629 Numer wersji oprogramowania: MJLMS110_S Hardware manufacturer number: 0281011448 Software Number: 1037379349P319_O74 Programming Date: 20070329 Hardware key number: S001001053 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B04018 Variant programming: 0x00004588 Kod alfa: LL Hardware manufacturer system name: EDC16 ECU variant coding: 0x000079C0 Dane z bloków pomiarowych: Napiêcie akumulatora 13.8 V Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0% Po¿¹dane ja³owe 850 obr/min Prêdkoœæ silnika 853 obr/min Prêdkoœæ obrotowa wa³ka rozrz¹du 400 obr/min Zmodyfikowana prêdkoœæ obrotowa biegu ja³owego NO Obliczany przep³yw powietrza 54 kg/h Przep³ywomierz powietrza 54 kg/h Temperatura powietrza zasilanego 21 °C Temperatura powietrza zasilanego 3.30 V Temperatura paliwa 12 °C Temperatura paliwa 3.67 V Ciœnienie atmosferyczne 100 kPa Ciœnienie atmosferyczne 3.96 V ¿¹danie ciœnienia ³adowania 104 kPa Ciœniemnie ³adowania 100 kPa Ciœniemnie ³adowania 1.62 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciœnienia ³adowania 75% Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin) 100% Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0% Sygna³ serwo PWM po³o¿enia przepustnicy 0% Wymagane ciœnienie szyny paliw. Common Rail 30.09 MPa Common Rail ciœnienie paliwa 29.88 MPa Common Rail ciœnienie paliwa 1.15 V Sygna³ PWM elektrozaworu sterowania ciœnienia w szynie paliwowej 30% Pr¹d elektrozaworu sterowania ciœnienia w szynie paliwowej 0.81 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM 37% Pr¹d elektrozaworu odmierzania paliwa 1.39 a PrzekaŸnik czasu wstêpnego ogrzewania Nieaktywne 12V PrzekaŸnik diagnozy czasu nagrzewania wstêpnego Nieaktywny Lampka kontrolna czasu ¿arzenia Wy³ 12V Prêdkoœæ pojazdu 0 km/h   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Spróbuj jeszcze przeczyścić boost sensor i przepustnicę i ewentualnie wrzucić blaszkę z otworami między EGR i kolektor. I sprawdź czy wtyczka EGR-a jest dobrze włożona. Edytowane 30 Listopada 2012 przez radmax   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-465552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Przepraszam za wprowadzenie w blad, gdyz kod to p0400, a nie p0404.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-465664 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Po przeczyszczeniu boost sensora auto odzylo, lecz wciaz mam ten blad. Ostatnio zaczelo zalatywac spalinami w kabinie i szukajac przyczyny znalazlem spaliny wydostajace sie dziura w rurze chlodnicy EGR. Czy to moze byc przyczyna bledu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego jak chłodnica EGR. Może chodzi Ci o łącznik elastyczny bo on często jest nieszczelny ale nie powoduje błędu. Czy błąd świeci się tylko do odpalenia czy po odpaleniu samochodu również ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466492 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Dziekuje za odpowiedz. Tutaj jest link aukcji na ebay : http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECTRA-1-9-CDTI-EGR-COOLER-ZAFIRA-ASTRA-Z19DTH-150BHP-/321035198682?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4abf3060da, i chodzi o ta krotka rure, ktora polaczona jest bodajze z kolektorem wylotowym. Przed opdaleniem silnika moge wykasowac bledy, ale po zapalenie pojawia sie p0404, ale nie wyskakuje p0405.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Chcialbym jeszcze dowiedziec sie jakie powinny byc wartosci dla przeplywomierza? Czy jest sprawny, a moze musze kupic nowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Co do bledow to pojawiaja sie przed odpaleniem p0404 I p0405A po skasowaniu ich wyskakuje pierwszy i nie moge go wykasowac nawet przed odpaleniem silnika. Zastawia know czy most EGR mode byc niesprawny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazik29 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Dzisiaj zgasla mi podczas rozpedzania ma dwojce, przedtem szarpnela. Zastanawia know czy te przez przepustnice I jakie sa objawy jej uszkodzenia. Dodatkowo dokopalem sie w op com nasycenia DPF - 104% I co teraz no nie note jej dogrzac powyzej 75C zapewne termostat, mam nowy, wiec wymienie. Do tego wszystkiego wciaz poszarpuje, chociaz mniej niz przed wymiana EGR. Jam sprawdzic przepustnice? W czym pomaga wstawienie zaslepki EGR z 3 otworami?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Jak masz nasycenie DPF 104% i nie może się wypalić to może to powodować przyduszenia silnika. Jak termostat uszkodzony i nie łapie Ci temperatury to koniecznie go wymień bo załatwisz sobie tym DPF. Spróbuj się z tym uporać i zobaczysz czy to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57602-blad-p0404-otwarty-uklad-recyrkulacji-spalin/#findComment-466927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.