Skocz do zawartości

blad p0404 otwarty uklad recyrkulacji spalin


Gość kazik29

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że wskazuje to na przycinający się EGR, jeśli jest nowy to może chodzi o część elektryczną która może być po prostu uszkodzona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat op-coma niestety nie posiadam, ale wydaje mi się że gdzieś wyczytałem że podczas testu powinno się jednak coś dziać ( chyba lekka przydławka silnika ale ręki sobie za to nie dam uciąć ).

 

W czym pomaga wstawienie zaslepki EGR z 3 otworami?

 

Mniej się brudzi kolektor, czasem pomaga przy poszarpywaniu.

Edytowane przez radmax

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem dodac, ze podczas postoju czuc spaliny w kabinie i zastanawia mnie czy to ma zwiazek z tym bledem i gdzie szukac nieszelnosci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po swietach. Zalozylem dzisiaj ta slynna zaslepke z 3 dziurami i troche wciaz szarpie. Ku mojemu zdziwieniu zobaczylem troche oleju(minimalnie) w EGR i w tej rurce idacej do przepustnicy, przedtem oleju tam nie bylo. Unowilem sie ze sprzedawca na zwrot pieniedzy za zawor, gdzyz okazalo sie ze to zamiennik(ech...). Bede musial zalozyc teraz stary zawor i poczekac na nowy. Tym razem kupie PIERBURG. Dzisiaj zrobilem zdjecie, bo zastanawialo mnie czemu dwa przewody sa obciete idace na silnikiem. Szukajac na ebay.co.uk trafilem, ze to zawor vacuum, tylko do czego on sluzy i czemu ktos obcial te przewody i gdzie powinny isc? http://compare.ebay.co.uk/like/140890101741?var=lv&ltyp=AllFixedPriceItemTypes&var=sbar&adtype=pla&crdt=0

post-36506-0-18960400-1356625512_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po nowym roku. Wszystkim forumowiczom życzę, aby nowy rok przyniósł same sukcesy i radość z użytkowania ich aut. Chciałbym wrócić do tematu, gdyż wyczyscilem przepustnice i jej kanały oraz założyłem stary EGR, ponieważ nowy reklamuje. Auto juz nie szarpie, może zasluga blaszki z 3 dziurami. Podczas testu egr solenoid nic się nie dzieje, a mnie to czujnik tego zaworu i jakas reakcja powinna nastąpić po klikniemiu aktywuj test w menu op com. Dodatkowo wartość stosunek impulsów EGR 0%, przeciez powinn sie zmieniac I cisnienie turbo rzeczywiste jest wyzsze zadane. Pomozcie!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności